Hejsa alle kyndige!

Jeg skal åbne huset med en ny trappe, hvor der i dag ikke er nogen. Trappen kræver et L-formet hul, eller at man skulle skære en bjælke skråt og lave en lige åbning. Jeg vedhæfter mål på de nuværende bjælker (markeret i sort) og hullet, der skal skæres ud. Jeg undrer mig over, om nogen med erfaring kan se, hvordan en sådan aflastning af de eksisterende bjælker nemmest kunne udføres?

Jeg vedhæfter også mål på trappen, hvis nogen føler sig motiveret til at dykke lidt dybere ned i det :)

Al hjælp værdsættes med jeres idéer.

Tak på forhånd!

Alt godt//Anton
 
  • Diagram af eksisterende reglar med dimensioner til hul for ny trappe; måler ca. 100 cm x 130 cm og er markeret i rødt for ekstra præcision.
  • Planløsning og sidetegning af en L-formet trappe med specifikationer og målinger, inklusive åbninger og trappetrin, for et byggeprojekt.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.