Skal udskifte 2 slagporte med rulleport i min garage. Den som engang byggede garagen, efterlod fotodokumentation på, hvordan det blev bygget.
Porthullet bliver forstørret efter de røde streger dog noget mere lige.
Behøver jeg på nogen måde forstærke den eksisterende konstruktion mere end den nye dørkarm?
Porthullet bliver forstørret efter de røde streger dog noget mere lige.
Behøver jeg på nogen måde forstærke den eksisterende konstruktion mere end den nye dørkarm?
Synes væggen ser mærkelig ud og bærer vel ingenting. Der burde have været en W spær yderst også, som der er længere inde. Den er jo selvbærende og du kan i princippet fjerne hele væggen. Taget får jo mindre at hænge på jo mere du fjerner som det er bygget nu.
Medlem
· Västra Götaland
· 3 537 indlæg
Den yderste stol har vel ikke noget W rum (?) så den vil have brug for støtte...
Klik her for at svare

