Min 14.4 PRO lithium 1.5 er død.
To batterier men ingen opladning.

Hvor skal jeg starte?

Nyt batteri?
Ny oplader?
eller er det selve skruemaskinen der er færdig?

-ældre model købt hos Jula for 6 år siden. Vidunderlig maskine.

Orange AEG skruetrækker 14.4V PRO lithium 1.5 på en træbænk, omgivet af værktøjer i en værksted. hjælp please!

Du kan måle om opladeren giver nogen spænding til at starte med.

Mål spænding på batterierne.

Hmm. Har ingen voltmeter? Hvor kigger jeg efter det?

Køb, lån, tag med til et serviceværksted, elektriker, etc. Du får vælge ud fra dine forudsætninger.

Tak for hjælpen

Jula, Classe, Biltema m.fl. har multimetre for et par hundrede kroner som er fine til dette.

Har batterierne ladningsmålere? Hvad viser den i så fald?

Jeg har en lignende skruemaskine, der er fremstillet i 2011, som bare kører og kører, bortset fra at batterierne er gået i stykker... Jeg troede, det var opladeren en gang, så købte jeg ny, men det viste sig at være batteriet den gang også...

Gult på batteriet. Opladeren har fast rødt skær på den ene lampe og blinkende grønt på den anden lampe.

3 valg nu......nej 4:

-batterie
-Oplader
-spændingsmåler
-Tippen

Sikkert batterierne holder nok ikke længere plejer ikke at kunne betale sig at købe nye batterier Koster lige så meget Som ny maskine 14 volt lnte så almindeligt i dag

B BrianC sagde:
Gult på batteriet. Laderen har fast rødt skær på den ene lampe og blinkende grønt på den anden lampe.

3 valg nu......nej 4:

-batterie
-Lader
-spændingsmåler
-Tippen
Tippen føles da trist..

Tag til et sted, der sælger AEG, og test et andet batteri. Så får du også at vide, hvad et nyt koster.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.