819 læst ·
14 svar
819 læst
14 svar
Tagrende for meget fald?Tager op hele vinpladen.
Okay. Jeg vil have den tættere på pladen. Den var sådan først, tror de kappede røret for kort, så de måtte flytte den ned.
Men hvis jeg skal flytte den selv, skal jeg forlænge røret på en måde, så jeg kommer højere op og møder renden.
Men hvis jeg skal flytte den selv, skal jeg forlænge røret på en måde, så jeg kommer højere op og møder renden.
Hej, et præcist svar får du, hvis du måler længden og fallet på tagrenden, men i mine øjne ser det godt ud.J Jontesgodis sagde:
Et antal cm er let at forlænge i samlinger, og det kan ikke ses, hvordan det er forbundet mod jorden.J Jontesgodis sagde:
Så meget kan justeres.
Enig, men behøver ikke være sjusket, man sætter den nederste del, så det bliver "passende" fald og så en snor mellem den øverste og nederste. Derefter monteres rendejernene ud fra ts fodbræt.T teuvo tainio sagde:
Fra starten sad den her oppe, men der opstod nogle problemer, så de ikke kunne sætte renden ind, fordi pladen var i vejen. Så flyttede de den ned, så der er allerede en masse huller, jeg skal ordne. Måske bruger jeg dem.A AndersS sagde:
Klik her for at svare