21,143 læst ·
38 svar
21k læst
38 svar
Hur bygger vi igen hålen i väggen efter elektrikern?
Vi hade en elektriker som bilade in el i köket. Dock gick det igenom in i vardagsrummet och det är nu hål i väggen där.
Väggarna är gjorda av en relativt mjuk ’sten’ som dock avger ett svart elakt damm som hamnar överallt..
Vi hade redan börjat riva tapeter, varför det ser ut som det gör runt omkring. Har husfix hemma, tänker att det kanske funkar med Sandspackel efter?
Väggarna är gjorda av en relativt mjuk ’sten’ som dock avger ett svart elakt damm som hamnar överallt..
Vi hade redan börjat riva tapeter, varför det ser ut som det gör runt omkring. Har husfix hemma, tänker att det kanske funkar med Sandspackel efter?
Husfix låter som en bra idé. Kör på det.
Skulle nog vilja säga att det är elektrikerns göra eftersom elektrikern inte var försiktig och borde ha känt att det var mjukt material.F Fabbeluhr sagde:Vi hade en elektriker som bilade in el i köket. Dock gick det igenom in i vardagsrummet och det är nu hål i väggen där.
Förmodligen lekasten.
F
fredrik.johansson
Husejer
· Skåne
· 1 768 indlæg
fredrik.johansson
Husejer
- Skåne
- 1,768 indlæg
Om husfix finns hemma verkar det onödigt att blanda in elektrikern i att fixa detta. Det tar inte många minuter att blanda ihop och trycka dit en klutt husfix.Bussmotor sagde:
Menar du allvar? 😆Bussmotor sagde:
Det där är precis den risk som finns när man bilar i väggar. Som elektriker hade jag sagt "det finns risk för skador i väggen på andra sidan när jag bilar, ska jag köra ändå?"
Aldrig att jag skulle ta ansvar för dessa skador, någon måtta får det finnas på förväntningarna.