Hvilket ville I sige er den bedste måde at fastgøre en 45-regel på enkelgips som klarer lidt højere belastning? Ja, selvfølgelig med skrue i reglar hvor disse findes, men jeg vil have brug for fastgørelser imellem også.
Mollyplugg føles som de er for korte til at nå igennem en 45regel + gips?
Jeg har fundet denne variant men har ingen erfaring med at arbejde med den, er der nogen der har en udtalelse?
https://www.byggmax.se/skivinfästning-fischer-duotec-p246729#267=33120
Mollyplugg føles som de er for korte til at nå igennem en 45regel + gips?
Jeg har fundet denne variant men har ingen erfaring med at arbejde med den, er der nogen der har en udtalelse?
https://www.byggmax.se/skivinfästning-fischer-duotec-p246729#267=33120
Mollyn sættes jo i så fald i gipsen og skruen gennem reglen. Sandsynligvis skal du skifte skruen i så fald.
Ja, stående regler findes, som jeg selvfølgelig vil bruge. Belastningen vil være en gipsskrue, der vil gå lige ud fra væggen med ca cc50 til næste aflastning, som kommer fra loftet. Svært at beskrive i tekst, men jeg skal blot bokse nogle rør ind, der går i loftet.F fribygg sagde:
Altvidende
· Västra götaland
· 10 917 indlæg
Det bliver dyre skruer det.. 
Skal man fastgøre mellem reglarne? Gipsskiver i loftet hænger på glespanel som sidder på tagspær med cc1200. Glesen er tyndere end 45mm.
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 496 indlæg
Fischers duo serie er rigtig rigtig god. Tec skulle desuden være enkel at installere for dig.
Fæst reglen på ønsket sted i de regler, du allerede har, bor et hul lige igennem og stik pluggen igennem og træk i "strengen". Til sidst sæt en skrue i passende længde/dimension.
Fæst reglen på ønsket sted i de regler, du allerede har, bor et hul lige igennem og stik pluggen igennem og træk i "strengen". Til sidst sæt en skrue i passende længde/dimension.
Jeg tror, det er tilstrækkeligt at fastgøre i vægreglarne/loftet. Hvis du er komfortabel med at arbejde med pladereglar, er det let at arbejde med, når man klæder rør ind i loftet.S Simon Hellsten sagde:
Brug 50/50 metalvinkel i stedet. Skal du indkapsle rør, er det nok at fastgøre til eksisterende regler. eller skal du hænge en kampvogn i din indbygning?