615 læst ·
15 svar
615 læst
15 svar
1200cc, 23mm fer og not-låge?
Halløj!
Fik sådan en injektion af super-energi i weekenden og fik lavet et hul i loftet og installeret en lofttrappe, jeg fandt lidt billigt.
Tanken har været siden vi flyttede ind at udnytte pladsen oppe på loftet, og nu har jeg muliggjort netop dette.
Jeg er dog i tvivl om, hvilket gulv jeg skal have. Jeg taler med forskellige, og de siger forskellige ting, så jeg vender mig til en bredere audience!
Jeg har fx hørt, at det er nok med råspontplader på 23 mm, hvis det ikke er en plade, så skal jeg dimensionere op til 28 mm råspont (altså ej plade).
Råspontpladen blev anbefalet af XL byg, det vil blive lidt svaj, men det går fint at gå på og opbevare lidt enkelt.
Det, der skal opbevares, er det generelle, julepynt, lidt vintertøj/sko.
Hjælp mig med at navigere igennem dette!
Fik sådan en injektion af super-energi i weekenden og fik lavet et hul i loftet og installeret en lofttrappe, jeg fandt lidt billigt.
Tanken har været siden vi flyttede ind at udnytte pladsen oppe på loftet, og nu har jeg muliggjort netop dette.
Jeg er dog i tvivl om, hvilket gulv jeg skal have. Jeg taler med forskellige, og de siger forskellige ting, så jeg vender mig til en bredere audience!
Jeg har fx hørt, at det er nok med råspontplader på 23 mm, hvis det ikke er en plade, så skal jeg dimensionere op til 28 mm råspont (altså ej plade).
Råspontpladen blev anbefalet af XL byg, det vil blive lidt svaj, men det går fint at gå på og opbevare lidt enkelt.
Det, der skal opbevares, er det generelle, julepynt, lidt vintertøj/sko.
Hjælp mig med at navigere igennem dette!
Jeg har en gang i dag, hvor jeg har sat 2 spåndet brædder på 17mm, og det svajer i midten, vejer ca. 100kg selv, men to st er så klart lidt svagere end om det var et helt gulv. 20mm lyder så klart godt fra et økonomisk perspektiv, da den bræt samt lugen er meget billigere.J Jansson69 sagde:
Men to brædder er svagt, men hvis du har mindst 60cm i bredde med spånede brædder, så bærer det dig garanteret..Krebygg86 sagde:
Hvor bredt skal det være?
Jeg kommer ikke til at gå helt ud til kanterne så jeg tænker at det burde vel være nok(?).Purre sagde: