Hej til jer.

Jeg indretter mit loft og får lave vægge ved støttebenene på spær. Der er 1200cc mellem spærene. For at undgå at skulle sætte en ekstra regel op mellem hver, tænkte jeg på at fortsætte med glespanel (28x70) cc300 liggende hele vejen ned til gulvet. Det vil også være bedre for el-installationen, synes jeg.
Spørgsmålet er, om det bliver stabilt nok??
 
Det tror jeg ikke skal være noget problem.
 
Tak for det, så gør vi det.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.