Byggahus.se
Hej! Jag är ute efter en duktig kille/firma som gör badrum i skåne runt Helsingborg/Ängelholm. Det som ska göras är ett stort badrum, en liten toalett och en tvättstuga. Kakel, klinker och ev plastmatta. Kan någon tipsa mig om nån som är extremt duktig?

Tacksam för tips. Daniel
 
Hej, jag har använt mig av Stoby måleri i Hässleholm, de är absolut inte billigast, men jag är oerhört nöjd med bemötandet och slutresultatet. www.stoby.se
Jag såg nu på deras hemsida att de är på g att starta upp i Hbg också.

En kompis till mig använde den här firman för något år sedan:
http://www.kakeloklinker.com/
Det är en Hbg-firma, han var jättenöjd med dem, och finishen på plattsättningen är väldigt bra.
 
Ok! Vill du dela med dig av lite priser?
 
En sökning på bkr.se ger dessa :
Företag Ort AB Byggcentralen i Helsingborg member.gif VIKEN Helsingborgs Fasad & Bygg AB member.gif HELSINGBORG Helsingborgs Golv & Kakel member.gif PÅARP Jan Strandqvist i Helsingborg AB
HELSINGBORG JPS Bygg i Helsingborg AB member.gif HELSINGBORG Plattsättnings Gruppen i Helsingborg AB member.gif HELSINGBORG
 
Efter att man läst ganska mycket på forumet kan man ju konstatera att det absolut inte finns någon garanti att de företagen som är anslutna till BKR är seriösa och duktiga hantverkare så rekommendationer är nog bäst trots allt...
 
Håller med...Goda referenser är alltid bäst!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.