Byggahus.se
Status
Tråden är låst och går ej att kommentera.
Imorgon är det besiktning och dax att få nycklarna till vårt nya hus. Utmaningen visade sig trots allt inte det nya huset, det var att sälja det befintliga. Vi hade många förslag om hyresgäster men om man har 3 timmar med familjen varje kväll så inser man att man inte kan leka fastighetsvärd under den lilla privattid som man har.

Får även passa på att berömma Provinshus, trots en knackig start så vår jag säga att andra halvlek blev riktigt bra. Provinshus är riktigt duktiga på att bygga hus och det är ju trots allt det som räknas (y) Alla småproblem har löst enkelt och när man tappar andan när man går in i sitt nya hus så kan man ju inte klaga :cool:. Provinshus frontar men de som gjorde jobbet, dvs hantverkarna har varit riktiga proffs. Man blir klart berörd när man ser sådana skickliga fackman göra sitt yttersta för att göra just mitt hem så fint.

Trädgården kvar nu :confused: Tips emottages gärna :p
 
G
Hej! Vad skönt att allt verkar ha gått bra till slut. Jag skulle gärna vilja se bilder från ert hus. Har ni gjort många tillval utöver deras standard utförande? Funderar på att bygga m Provins och ett avgörande är hurvida de eller annan husfirma ska bygga är hur mycket inflytande man själv har över extra utförande och naturligtvis vilken kostnad som tillkommer. Får en känsla av att de ändå verkar rätt generösa med att bygga efter kundens önskemål utan att det kostar skjortan.
Bjuder du på lite bilder? :)
Mvh Sebastian
 
J
Hej!
Grattis till huset. Funderar själv på att bygga stenhus och funderar på Provinshus. Hur lång tid tog det från det att ni bestämt er för Provinshus tills bottenplattan var klar?
Ritade ni huset själva eller är det ett s.k. typhus?

Tacksam för svar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.