Byggahus.se
E
Hej,
Har en äldre skena för spotlights i köket och skulle behöva komplettera denna med några spotlights.

Finns det någon som har något i gömmorna?

Hämtar gärna i stockholmstrakten.

mvh

/ Erik
 
Hej Erik.
Jag har en skena och två spotlights till Ikeas 365 + Sända om du är intresserad.
Helt oanvända.
Bor dock i Göteborg men är nog ingen större kostnad att skicka.
Mvh
Carina
 
E
C CarinaU skrev:
Hej Erik.
Jag har en skena och två spotlights till Ikeas 365 + Sända om du är intresserad.
Helt oanvända.
Bor dock i Göteborg men är nog ingen större kostnad att skicka.
Mvh
Carina
Hej Carina, tack för meddelandet och ursäkta att jag inte svarat. Har legat på sjukhus för blindtarmsinflammation så fokus var på annat.

Jag har alldeles nyligen löst mitt problem med spotlights men stort tack för erbjudandet.

Mvh

Erik
 
Tack för svar, och krya på dig!
//Carina
 
C CarinaU skrev:
Hej Erik.
Jag har en skena och två spotlights till Ikeas 365 + Sända om du är intresserad.
Helt oanvända.
Bor dock i Göteborg men är nog ingen större kostnad att skicka.
Mvh
Carina
hej Carina, jag köper gärna dina spottar om de är kvar. Måste skickas, jag bor i Örnsköldsvik.
Hälsningar /Åke
 
Hej Åke
Har missat din fråga, förlåt. De finns kvar om du fortfarande är intresserad, skicka per post går ju om du kan stå för den kostnaden?
Mvh
Carina
 
[QUOTE="CarinaU, post: 3728976, member: 29594
Hej Åke
Har missat din fråga, förlåt. De finns kvar om du fortfarande är intresserad, skicka per post går ju om du kan stå för den kostnaden?
Mv
Carina[/QUOTE]

Så bra Carina, så klart jag betalar frakten. DBSchenker är no billigast om du kan.
Men, vad vill du ha för spottarna?
/Åke
 
L lakep skrev:
[QUOTE="CarinaU, post: 3728976, member: 29594
Hej Åke
Har missat din fråga, förlåt. De finns kvar om du fortfarande är intresserad, skicka per post går ju om du kan stå för den kostnaden?
Mv
Carina
Så bra Carina, så klart jag betalar frakten. DBSchenker är no billigast om du kan.
Men, vad vill du ha för spottarna?
/Åke[/QUOTE]
 
Hej förlåt igen för missat svar :)
Får jag 300 för båda så är jag nöjd, frakten vet jag inte vad den går på, men jag tror de går in i en L blå frakt påse,,,,79kr-100,,
Vad tror du?
Du kan nå mig på 0723-338550, då jag inte missar ditt svar.
 
Hej Carina, det låter bra, 300 plus 100, typ.
Du återkommer med info hur jag ska betala.
Skicka till
Åke Pramstig
Box 6
89121 Örnsköldsvik
070 558 7594
ake.pramstig@telia.com
 
Då ordnat jag detta snarast,,,kanske ev redan idag. Har du Swish så hade det underlättat. Återkommer!
 
Swish blir bra
 
Hej Åke
Nu har jag äntligen skickat iväg dina lampor, och de fick plats i en XL påse för 103 kr.
Trevlig helg.
 
Hej Carina, spottarna har anlänt och installerats. Jättebra blev det.
Tack för bra affär/Åke
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.