Byggahus.se
Läste nyss på nätet - men kan inte hitta webbadressen ?? Mycket konstigt.
I alla fall, ett företag som bygger med, tror jag - nån slags ny teknik, där blocken SKRUVAS ihop, och det finns inga bärande innerväggar, så man kan verkligen få utlopp för egen fantasi.
Jag skrev och bad om info, men tyvärr förmodligen från deras egen hemsida. Har inte fått svar, vilket i sej är märkligt.
Jag kan ha hittat nån info om företaget i någon sommarstugutidning eller liknande, men KOMMER INTE PÅ !! ??
Kan nån hjälpa mej ?? fanns inga priser på sidan , men det fanns förslag på 40 resp. 80 kvm med 3 olika typer av isolering... Nån som får en snilleblixt, skulle vara sååå intresserad av att få en prisbild...
kanske nån till och med har erfarenheter från detta företag/ byggnads sätt ??? Det skulle byggas på plintar, fanns inget förslag på hel platta som det gör med fiskarhedenvillan till ex...(som jag också har funderingar på)
såå tacksam för ideer om vad detta kan vara som jag sett...
 
Ser ju mycket intressant ut, har redan läst allt jag kommit över på sidan du hänvisar till, men sidan stämmer inte med den jag tittat på tidigare, där fanns till ex. 3 olika isoleringstjocklekar angivna... nån som månne har nåt annat förslag ??
 
foamsystem?
 
ursäkta min okunnighet :) kan du utveckla ??
 
foamsystem.se ...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.