Vurderer å skaffe såkalt Thermowood av varemerket Kärnsund. Det er furu som er varmebehandlet. Til terrassen i kjelleren. Ser ut til å variere en del i pris. Mellom 60 kr per meter syntes jeg så opp til 144 kr per meter.

Hvordan kan det skille så mye, eller har jeg sett feil. Har sjekket på Byggmax og Byggahemna.

Og er dette et produkt som anbefales?

P PerOF skrev:
Vurderer å skaffe såkalt Thermowood av varemerket Kärnsund. Det er furu som er varmebehandlet. Til terrassen i kjelleren. Det ser ut til å variere en del i pris. Mellom 60 kr per meter syntes jeg så opp til 144 kr per meter.

Hvordan kan det skille så mye, eller har jeg sett feil. Har sjekket på Byggmax og Byggahemna.

Og er dette et produkt som anbefales?
Er det noen som kan forbarme seg over mitt spørsmål om Thermowood? Nå har jeg besvart en masse andre spørsmål på forum!

Bare sett og kjent på prøvbiter.
Kommer sikkert til å fungere fint i kjelleren.
Men kjøp hos en ordentlig byggevarehandel i stedet er mitt råd.
Prisen varierer trolig så mye fordi det er vanskelig å sette en meterpris på grunn av alle tilleggskostnadene det blir når byggevarehandelen skal bestille hjem til deg. F.eks. frakt, emballasje, delingsavgift er oftest faste kostnader som ikke påvirkes nevneverdig om du kjøper 100 meter eller 1000.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.