Ble enige om at vi skal bli fornøyde, ingen betaling før det. Skal være sertifisert snekker. Vi er ikke snekkere, må jo stole på håndverkeren. Vanskelig å komme med egne forslag angående omrammingen da vi ikke vet hvilke alternativer som tydeligvis finnes. Blikk hadde jo vært fint! Dette er forferdelig...MrJay skrev:
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 10 261 innlegg
Tror aldri jeg har sett et hus med trefasade og vinduer omrammet med metall. Jeg satte PVC i forrige garasjen, og det fikk lister og omramming av tre.
Som allerede nevnt, hvordan så det ut før de byttet vinduene?
Som allerede nevnt, hvordan så det ut før de byttet vinduene?
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 10 261 innlegg
Det finnes en list man kan sette mellom vindu og dør, listen er som et H
Men da skal man jo ha eksakt riktige mål på tingene.
Vet at jeg gjorde så på et sted, da boret jeg gjennom plasten, dro i selvskruende plattskru i metallstammen for å få sammen de 2
Men da skal man jo ha eksakt riktige mål på tingene.
Vet at jeg gjorde så på et sted, da boret jeg gjennom plasten, dro i selvskruende plattskru i metallstammen for å få sammen de 2
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
Tre eller metall er en smakssak. En metallsmyg mot hugget mexisten er verdiløs da det blir store hull siden steinen er så ujevn. Å fuge disse hulrommene er vanskelig med en metallsmyg.
Det er dessuten feil gjort der vindu møter dør. Det skal være en vindusblekk med nervik.
Det er ikke dyktige montører som har gjort den der montasjen.
Det er dessuten feil gjort der vindu møter dør. Det skal være en vindusblekk med nervik.
Det er ikke dyktige montører som har gjort den der montasjen.
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 10 261 innlegg
Synes det ser ut som at de har gjenbrukt den opprinnelige foringen og blikket.V verktygsgurun skrev:Tre eller blik er en smakssak. En bliksmyg mot huggen mexisten er verdiløst da det blir store hull ettersom stenen er så ujevn. Å fuge disse hulrommene er vanskelig med en bliksmyg.
Det er dessuten feilgjort der vindu møter dør. Det skal være en vindusblikk med nervik.
Det er ikke dyktige montører som har gjort det der montasjen.
Enig i at det er helt feil.