Jeg har kjøpt polystyrenlister til taket samt en lysslynge + diffusjonskanal som jeg skal montere (cove light).

Jeg trenger å ha det ganske nær taket for at det skal se pent ut (bare kanskje 1 cm glippe). Det jeg er bekymret for er om jeg monterer alt og så går LED-slyngen i stykker om et halvt år.

Finnes det noen smart måte å montere listene slik at de er enkle å ta ned ved behov? Jeg tenkte på hvit borrelås (risiko for at den blir for tykk og synes under?) eller kanskje en dobbeltsidig tape som ikke er for sterk til å ta ned.

Noen som har erfaring eller en smart idé?

Skal vil ha såkalt slepelys da, pass på det vil fremheve alle skavanker som finnes i taket. Så prøv først og se hva som kommer frem. Ellers er vel bare skrue som gjelder om du trenger å ta ned noe.

J jonaserik skrev:
Skal du ha såkalt slepelys da, pass på det kommer til å fremheve alle skavankene som finnes i taket. Så prøv først og se hva som kommer frem. Ellers er vel bare skruv som gjelder om du trenger ta ned noe.
Jeg har vært så inne på lim/teip/andre løsninger at jeg ikke engang har tenkt på skruv xD ja, det er kanskje likevel lettest

J
De her kjøpte jeg i fjor og de fungerer veldig bra. En, kanskje myte, kanskje sant er at stripsene trenger kjøling for å ikke brenne seg, og da er disse en god investering. Trolig blir det varmt oppe i taket klemt bak isopor.
Check this out! https://amzn.eu/d/bEUhT9Y

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.