Har revet ut en gammel dørkarm med tilhørende glassparti mellom gangen og stuen i leiligheten for å få en mer åpen planløsning. Siden jeg har ti tommeltotter, ønsker jeg tips om hvordan jeg penest setter list rundt åpningen og hvilken type list. Da det er drøyt 80mm fra hjørnet til tapetet, trenger jeg en ganske bred list. Alle tips mottas med takk, kan legge til at jeg skal legge nytt gulv på det gamle i stuen samtidig.
/ingen byggmester bob

Skadet dørkarm fjernet mellom to rom, med synlig tre- og murmaling. Vegg med blomstrete tapet; delvis avslitt ved kanten av åpningspartiet.
Bilde av en fjernet dørkarm mellom rom, med synlige skader på veggen og blottlagt struktur. Uklart blomstermønster på tapet på siden.
Måling av fjernet dørkarm og glassparti, viser uferdig veggåpning mellom to rom. Klar for installasjon av bred list for å dekke åpningen.
En ufullstendig døråpning med fjernet dørkarm og avslørt treverk, omgitt av vegg og tak. En kurv kan ses i hjørnet.
Revnet dørkarm mellom hall og stue, delvis renovert. Gulvteppe og bøtter synlige i bakgrunnen. Golv og vegg trenger lister.
En hall med en åpen dørkarm, trer gulv, malingsspann, en hund og en stol. Klær henger på veggen ved hyller. Lampett i taket.
En døråpning uten karm mellom to rom, med et klesstativ og sko i bakgrunnen. En lysbryter er synlig til venstre på veggen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.