S Skarpelandsvägen #1 Medlem · västra göteland · 9 innlegg 28 jan 2015 kl 22:10 Skarpelandsvägen Medlem västra göteland 9 innlegg 28 jan 2015 kl 22:10 #1 Hvordan gjør jeg for å ikke få fukt bak platen som skal kle portåpningen. Plast dekker alt treverk, men jeg er redd for at fukt kommer til å trenge bak plasten ettersom lecaen er porøs og suger fukt. #leca diffusjonssperre #platearbeid
Hvordan gjør jeg for å ikke få fukt bak platen som skal kle portåpningen. Plast dekker alt treverk, men jeg er redd for at fukt kommer til å trenge bak plasten ettersom lecaen er porøs og suger fukt.
KnockOnWood #2 Grundstött · Halland · 28 348 innlegg 29 jan 2015 kl 02:34 KnockOnWood Grundstött Halland 28.348 innlegg 29 jan 2015 kl 02:34 #2 Det er litt vanskelig å forstå hva bildet skal vise. Hva slags plåt er det, og hva er funksjonen dens? Det samme gjelder plasten. Du har kanskje et kamera og kan ta et bilde, og forklare litt mer utførlig også?
Det er litt vanskelig å forstå hva bildet skal vise. Hva slags plåt er det, og hva er funksjonen dens? Det samme gjelder plasten. Du har kanskje et kamera og kan ta et bilde, og forklare litt mer utførlig også?