3.999 lest ·
7 svar
4k lest
7 svar
Hvilken sag for å korte av pax-garderober?
Hei,
Jeg skal legge ny 15mm lamellparkett på eksisterende frittbærende gulv som begynner å bli utslitt. I dag står pax-garderober på plass i henhold til bildet, og det er bare 1 mm til overs til innertaket.
Jeg tenkte å korte ned garderobene nederst. Men hvilken sag bør jeg velge, og hvordan sager jeg på best måte? Jeg eier de fleste vanlige sager og verktøy, men mangler bordsag og nedsenkingssag.
Jeg skal legge ny 15mm lamellparkett på eksisterende frittbærende gulv som begynner å bli utslitt. I dag står pax-garderober på plass i henhold til bildet, og det er bare 1 mm til overs til innertaket.
Jeg tenkte å korte ned garderobene nederst. Men hvilken sag bør jeg velge, og hvordan sager jeg på best måte? Jeg eier de fleste vanlige sager og verktøy, men mangler bordsag og nedsenkingssag.
Jag hade sågat individuellt, lättare att få ett bra snitt tycker jag.P proffsrik skrev:
Någon form av sågskena/stöd som gör att det blir rätt underlättar, men att såga 60 cm hyfsat rakt i en skiva är inte så svårt,och det är ju bara en sida som "måste" bli snygg.
Jag antar att du tänker korta undersidan/sockeln?
Klarar du dej utan att behöva korta dörrarna tror du?
Klikk her for å svare