Jeg har en renne foran et skyveparti der jeg mangler gulvspån. Skyvepartiet står på grunnmuren, men partiet er ikke like dypt som grunnmuren. Spørsmålet er hva jeg skal fylle i renne mellom skyveparti og gulvspån. Renna er kanskje 4 cm dyp, 6 meter lang, og høyden som skal fylles bør være omtrent 20-22mm.
Renovator
· Kalmar
· 3 042 innlegg
Fugeskum? Det har jeg løst mine tilsvarende problemer med man går uansett ikke der
Ja fugeskum kunne være et alternativ, men dog vanskeligere å jobbe med enn en eller annen form for sementbasert produkt.
Tenker at det ville vært lett å først teipe slik at rennen er tett (i dag er det litt hulrom der gulvbjelkene er lagt inn i grunnmuren) og deretter helle på flytsparkel.
Tenker at det ville vært lett å først teipe slik at rennen er tett (i dag er det litt hulrom der gulvbjelkene er lagt inn i grunnmuren) og deretter helle på flytsparkel.
Renovator
· Kalmar
· 3 042 innlegg
Det fungerer nok bra
Renovator
· Kalmar
· 3 042 innlegg
Finnes fiberarmert sparkel
Renovator
· Kalmar
· 3 042 innlegg
Det beste hadde vært noen pu-massa men vanskelig å finne som privatperson men som sagt fugeskum leser det meste
nino skrev:
Har ingenting å feste i dessverre. Bare grunnmur (betonghullstein) som underlag. Riktignok har jeg gulvbjelker cc 60 som jeg kunne ha skrudd i, men det blir nok ikke bra.
Renovator
· Kalmar
· 3 042 innlegg
Cm 700 på bauhaus om det er i nærheten
Renovator
· Kalmar
· 3 042 innlegg
Fiberforsterket flyter dog dårligere så du vet