Våger man stole på husets tegninger? Det jeg tolker som er ikke hjerteveggen bærende, planen er å åpne opp fra kjøkken til stue. Ca 2,5 meter til murstock (markert rødt). Også fjerne veggen markert (blått) helt... den veggen er for øvrig allerede en stor bue i og har nok vært det de siste 30 årene, men på tegningen ser jeg at den er bærende, noe jeg ikke får til å stemme. Da takstolene går langs den. Er heller ingen vegg under i kjelleren. Men under hjerteveggen så er det en løpende betongvegg.. takknemlig for svar.. Arkitekttegning over et hus med rom og mål. En vegg er markert i blått, mur er markert i rødt. Diskusjon om bærende vegg mellom kjøkken og stue. Bygningstegning fra Vimmerby kommune med detaljer om yttervegg, takstoler og bjelkelag. Dato 24.02.1971, relaterer til byggprosjektspørsmål. Byggtegning av enebolig med detaljer om veggkonstruksjon, inkludert taklag, vindgavl og bunnbjelkelag, merket "Systemblad Åseda-Hus". Bygningstegning viser et to-etasjes hus i nordøstlig retning med detaljerte mål og snittbeskrivelse, inkludert takvinkel og veggmaterialer.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.