Under en glidstøping klarte vi å tette igjen en røykgang til en peis, (jaja Klønete:geek:) så vi pigget opp og fikset stoppet, nå når det skal tilbake lurer jeg på hvordan man gjør med den siste steinen,

ville ikke styre med den siste steinen så den har jeg støpt fast øverst men hvordan får man inn en teglstein og fyller hulrommene rundt, tenkte meg en plate bak og så sprøyte inn mørtelen eller hvordan gjør man det best?

Feieren sa i hvert fall at det var tett:rofl:
Hull i vegg etter åpning av tilstoppet røykkanel, med synlig murstein. Verktøy ses på hyllen, nær en dør med metallhåndtak. Murvegg med rød teglstein, et hull er lappet med sement. En enkelt teglstein er plassert øverst. Veggen er ved en trapp med rødbrunt treverk. Bilde av en åpning i murverket hvor en røkkanal til en peis er blokkert. Murstein og murpuss er synlig rundt åpningen.

• Bild av en tegelvägg med en rökkanal, där översta stenen är fastgjuten. En plåt och hålrum syns bakom, där murbruk ska spritsas in.
Ødelagt murvegg med synlige murstein og puss, viser et område med skader og avskallet maling. så ser det ut nå

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.