Hei!
Jeg hadde en håndverker som flytsparklet en betongplate før kommende gulvlegging.
Etter to døgn er det fortsatt ganske fuktig og myk, mens enkelte deler flasser på overflaten.
Ser rart ut og jeg lurer på om noen vet om det pleier å flasse sånn.

• Betonggulv med flytspackel som flasser og er fuktig etter to dager, sett fra nærbilde i en renoveringskontekst.
  • Flytspacklad betongplatta med fläckar av fukt och avflagning samt skoavtryck. Verktøy i bakgrunnen.
T
Hva har dere for planer på hvilke gulv som skal legges (fliser, parkett, teppe osv)?

T TechChad skrev:
Hva slags gulv har dere planer om å legge (fliser, parkett, teppe osv)?
Det er et laminatgulv

For mye vann i materialet, sparklet de tynt eller tykt

R Rickard.lj skrev:
For mye vann i materialet, sparklet de tynt eller tykt
Rundt 2cm

Bare å ta en sparkelspade og skrape bort, så får man sparkle på med noe fin sparkel, skal du legge gulvet selv? Gjør en kontroll med et 2m vater og sjekk så det Ikke finnes topper og daler.

R Rickard.lj skrev:
Bare å ta en sparkelspade og skrape bort så får man sparkle på med noe fint sparkel, skal du legge gulvet selv? Gjør en kontroll med et 2m lodd og sjekk så det ikke finnes topper og daler
Så det er ikke uvanlig at det flasser?

Lena Elisabet Lena Elisabet skrev:
Rundt 2cm
Okei. Er uansett for mye vann i de siste bøttene eller om de kjørte rengjøring før

Ja

Så det er ikke uvanlig at det flasser?
Det har også gått to
R Rickard.lj skrev:
Okei. Er i alle fall for mye vann i de siste bøttene eller om de kjørte rengjøring før
det har gått to døgn og det er fortsatt klebrig på overflaten. Pleier det å ta så lang tid?
Skal jeg sette dit en avfukter?

nino nino skrev:
Jo
Du mener at det ikke bør flasse sånn her?

Du mener at det ikke bør flasse sånn?
Nei, det skal være en hard overflate

• Liker
Joak
  • Laddar…
Farstatjej90
Det har også gått to

det har gått to døgn og det er fortsatt klissete på overflaten. Pleier det å ta så lang tid?
Skal jeg sette dit en avfukter?
Gjør ingenting selv for hva du enn gjør - riktig eller feil - vil den som har gjort dette skylde på deg senere.

Kontakt den som har gjort det og la den personen løse det.

Absolutt ingen avfukter, kontakt selskapet som laget den og be dem komme og rette opp,

Er det ok å ha varmevifte?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.