Tatt bort et slitt eldre kjøkken i en leilighet. Bak er teglveggen skadet med flere ganske store hull.

Jeg antar at sparkel ikke duger, hvilket produkt skal man bruke i stedet? Og er det noe en amatør fikser?

Har også tatt bort en terskel til kjøkkenet mellom stein og betonggulv som etterlater et hull på ca 10cm dypt, 10 cm bredt og 80cm langt. Hvordan og med hva fyller man dette best (skal bygges ny lettvegg oppå)? Hull i gulvet mellom stein og betong etter fjerning av terskel, ca. 10 cm bredt, 10 cm dypt og 80 cm langt. Klargjort for ny lettvegg. Skadet murvegg med hull etter fjerning av gammelt kjøkken, delvis avdekket teglstein; rester av maling og puss synlig. Ødelagt panelvegg med synlig rør i leilighet, viser flere store hull i murverk etter fjernet eldre kjøkken. Filler anbefalt for reparasjon. En skadet murvegg med synlige hull og slitt overflate etter rivning av et gammelt kjøkken, med deler av en stige synlig i forgrunnen. Veggen i en leilighet med eksponert mur, synlig hull og malingsrester, ved siden av et vindu og en radiator. Potensiell plass for renovering. Veggen med skadet murverk og store hull, en målebånd viser dimensjoner. Et nærbilde av en skadet murvegg med et målebånd som viser dybden av hullet i veggen. Skadet murvegg med hull og synlige murstein, et gult målebånd står langs sprukket. En murvegg med et hull målt med et målebånd. Hullet er omtrent 6 cm bredt mellom mursteinene. En fyrkantet åpning i gulvet i en leilighet med rester av betong og murpuss, omgitt av en målebånd som viser dybde og bredde på åpningen. Hull i en malt vegg med et målebånd som viser størrelse. Veggen har skader og behov for reparasjon.

Hadde lignende skader i tidligere leilighet. Jeg brukte gipsmørtel for å reparere og det ble bra. Men hadde jeg gjort det om igjen i dag ville jeg brukt samme puss som veggen allerede hadde.

• Liker
BirgitS
  • Laddar…
Ble gips puss her også. Ser ut til å fungere bra.

• Liker
Trafikverket1
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.