Skal det nye skrues på nøyaktig samme sted så blir det nok ikke annet enn at du må hugge opp litt mer..T Tee-Time skrev:
Har du prøvd å skru løs skruene?
Men en kommod er vel ikke festet på samme sted som gamle servants konsole.
Ta en tang og bøy skruene opp og ned så går de av til slutt. Mest sannsynlig nærmest der de sitter i platen som de er festet i.
Fyll hullet med husfix eller litt finbetong, sparkel jevnt. Klart
Men en kommod er vel ikke festet på samme sted som gamle servants konsole.
Ta en tang og bøy skruene opp og ned så går de av til slutt. Mest sannsynlig nærmest der de sitter i platen som de er festet i.
Fyll hullet med husfix eller litt finbetong, sparkel jevnt. Klart
Jeg har forsøkt å skru, dra og rive, men de sitter som fjell, mistenker derfor at de sitter sammen på noen måte inni veggen. Men jeg antar at det blir til å knekke skruene og håpe at neste møbel ikke skal festes på akkurat samme sted.GoC skrev:
Mål hvor de sitter og lag en liten skisse så vet du nøyaktig når det er på tide å sette opp noe.T Tee-Time skrev:
Sannsynligheten er ytterst lavT Tee-Time skrev:
Nye kommoden kan du nesten feste hvor du vil. Pleier være et par skruer i overkant på kommoden, så ligger vasken på selve møbelet.
Ja, det har du rett i. Jeg satt fast i tanken om at det nye skulle settes på lignende måte som det gamle, men så er det jo antageligvis ikke, nei. Takk!GoC skrev:
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Flytta VA-stammar under villa, behöver gamla stammar tas bort?
Grund & Markarbeten -
Ta bort färg från gamla gipsstuckaturer?
Färg, Måla & Tapetsera -
Behöver jag ta bort den gamla begränsningskabeln för robotgräsklippare
Robotgräsklippare -
Ta bort gamla tretexskivor när man renoverar
Byggnadsvård -
Ånga(?) bort gamla tapeter!
Färg, Måla & Tapetsera