Hei den som hjelper meg er en ekte helt.

jeg vil vite hvordan jeg kan løse dette, jeg har en tv som jeg skal feste på en vegg som jeg er usikker på hva det er for vegg den er ikke enkel gips iallfall for jeg har boret til 6 cm inn i veggen og da kan man se at det er ikke enkel gips, veggen er en indre vegg jeg finner ingen regler jeg banker og det høres likt ut over alt jeg har boret 60 cm avstand finner ingen regel jeg har gjort tre hull kan man feste tv likevel uten å finne regel eller kan noen gjette hva er dette for vegg Hull i veggen med synlig gips eller murmaterial rundt åpningen, indikerer et boret hull på ca. 6 cm dybde, muligens fra forsøk på å montere TV. Hull i vegg med gipsaktig støv rundt, viser dypt borehull i innvendig vegg, uten å finne stendere, forbereder veggfeste for TV. Bilde av et hull boret i en vegg. Veggen ser ut til å være lagd av et gipslignende materiale med grov kant rundt hullet. En målebånd plassert over et hvitt, dekorativt stoff med broderte mønstre. Vegg med hvit overflate og en liten del av et TV-hjørne synlig; bildet viser ingen tydelige kabinetter eller veggfester.

Lettbetong? Pleier i så fall å fungere å slå inn f.eks. en skrutrekker. Tror det finnes spesielle plugg/ekspandere til dem. Har en gang festet en lakanssträckare i sånt og det fungerte.

john68 john68 skrev:
Lettbetong? Pleier i så fall å funke å slå inn f.eks. en skrutrekker. Tror det finnes spesielle plugg/expander til dem. Har en gang festet en lakansstræcker i sånt og det funket.
vet du hva for skruv/plugg man kan bruke?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.