Jeg har lagt merke til at min gjæringssag (Bosch GCM 8, noen år på baken) ikke sager helt perfekt. Resultatet blir deretter... Se bilde.
Nå når skaden er gjort, hvordan reparerer man dette penest og best?
Jeg vil ikke male over listene, kun fylle selve sprekken. Tresparkel eller fugemasse? Hva synes den samlede massen?

…eller er det kanskje ett fett? Ingenting blir perfekt uansett. :rolleyes:

Dørkarm med forskjøvet hjørneskjæring og synlig sprekk som trenger reparasjon, sannsynligvis på grunn av unøyaktig skjæring med geringsag.

latex og en fuktet svamp

• Liker
andreascarlsson
  • Laddar…
K
Når satte du opp listene? Det kan være lurt å la det sitte en sesong på grunn av bevegelsene i veggene, lett for at nye sprekker ganske umiddelbart ellers.

• Liker
andreascarlsson
  • Laddar…
Hadde nok kjørt med tec7 og litt bättringsfärg i sprekken deretter. Litt for mye for latex men kan funke det også.

• Liker
andreascarlsson
  • Laddar…
Good enough.

K kniv skrev:
Når satte du opp kledningen? Kan være bra å la det sitte en sesong for veggenes bevegelser, lett at ny deg sprekker ganske omgående ellers
Det har sittet siden i sommer og sett i prinsippet likt ut hele tiden. Kanskje *noe* bredere glippe nå enn da jeg satte det opp.

Sist redigert:
S jkswe87 skrev:
Hadde nok kjørt med tec7 og litt forbedringsmaling i sprekken siden. Litt for mye for latex, men kan fungere det også.
Har aldri brukt Tec7, hva skiller det fra latex?

A
helt klart Tec7, så brukervennlig og overmalbar

• Liker
andreascarlsson
  • Laddar…
A Aunty skrev:
helt klart Tec7, så brukervennlig og overmalbar
Kult, må teste dette!

Jeg bestilte nettopp en flaske Dynaflex, skal være "da shit" ifølge amerikanerne. Skal teste den på glippen før jeg ødelegger med latex.

andreascarlsson andreascarlsson skrev:
Har aldrig använt Tec7, vad skiljer det mot latex?
Funkar som både lim o fog och spricker inte som vanlig billigare fog/latex.

• Liker
andreascarlsson
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.