20.105 lest ·
18 svar
20k lest
18 svar
Byggmax innefug/latexfug!!
Side 1 av 2
Vil advare om Byggmax billige latexfog. Den koster rundt 10kr.
Den tørker etter 8 uker og fyller da ikke lenger opp sprekker på 1 mm.
Anbefaler dere å se etter en annen innefog!!
Noen andre som har lignende erfaringer med Byggmax letexfog??
:-[
Den tørker etter 8 uker og fyller da ikke lenger opp sprekker på 1 mm.
Anbefaler dere å se etter en annen innefog!!
Noen andre som har lignende erfaringer med Byggmax letexfog??
:-[
Så sant.
Blir litt irritert over at de selger sånt skrap bare.
Verktygsboden Sika "latexfog" 27 kr. Var riktig bra.
Blir litt irritert over at de selger sånt skrap bare.
Verktygsboden Sika "latexfog" 27 kr. Var riktig bra.
Jeg har handlet på byggmax kanskje 6-7 ganger.. ALDRI mer... Alt jeg har kjøpt der har vært dårlig... Kjøpte lekablock en gang... Størrelsen varierte med opptil en cm fra stein til stein.... De vi kjøpte fra finja var nesten nøyaktig like store hver eneste en.. Om jeg så skulle trenge noe en søndag så ville jeg latt det være til mandagen da jeg kan dra til den butikken jeg normalt handler hos..
Jeg synes Bygg-Max er super, og er en trofast kunde der. De har definitivt bidratt til lavere priser på byggematerialer for oss Gjør Det Selv-ere synes jeg.
Når det gjelder latexfugemasse, har jeg med suksess brukt et antall patroner med latexfugemasse kjøpt på Ge-Kås i Ullared for 6,95 per patron. Fungerer kjempebra. Så prisen er ikke alltid avgjørende synes jeg.
Når det gjelder latexfugemasse, har jeg med suksess brukt et antall patroner med latexfugemasse kjøpt på Ge-Kås i Ullared for 6,95 per patron. Fungerer kjempebra. Så prisen er ikke alltid avgjørende synes jeg.
Kan være enig i at de har bidratt til lavere priser på byggevarer.. Her hvor jeg bor er det et firma som tar hjem kvalitetsvarer og selger til priser som bare ligger litt over byggmax.. Selvsagt tjener de ikke så mye på hver regel eller ball med isolasjon.. Men de får solgt så mye at de tjener på kvantitet.