Vi renoverer det tidligere bolighuset på tomten, og under en del av dette, kanskje en 1/4 eller 1/5 av huset, finnes et gammelt fyrrom (brukt fram til 50-tallet?). Resten av huset står på fjell/jord.

Jeg vil gjerne innrede det og bruke som mat- og vinkjeller. Er det mulig, og vet noen hvor jeg kan finne instruksjoner for hva jeg skal tenke på? Alternativt dele egne erfaringer og kunnskap?

Delvis vil jeg ha det tørt (det er tørt i dag så langt man kan se), ikke at varene mine fryser om vinteren/blir dårlige om sommeren, samt selvfølgelig male og fikse så det blir hyggelig å bruke.

Jeg liker å fikse og vil ha dette som et eget lite prosjekt. Takk på forhånd!

• Gammelt betonghus med liten tre-dør og plastdekket fasade, omringet av grønn plen og sølvfarget plantebed.
  • Gammelt hus med trevegg og plast. Dør til pannrom, pipe og grønn busk ved siden. Klar himmel i bakgrunnen.
  • Gammelt pannrom med uferdige trestativ og betongvegger, noe murpuss skallet av, lite vindu slipper inn lys.
  • Gammelt pannrom med slitte vegger, mange redskaper, murstein på gulvet, en grillkullpose og flere stikkontakter på veggen.
  • Gammelt pannrom med vegg i slitt murpuss, en stabel hvite murstein, røde og gule koster, diverse verktøy og en kurv med plastsekker.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.