3D-modell av en trappestruktur med målte dimensjoner for et byggeprosjekt. Visningen inkluderer trappegelender og understøttende rammeverk.
Tenkte 45x95-regler og så dra plate eller løsvirke jeg tilfeldigvis har som gulv. Er jeg på rett vei eller finnes det en bedre måte? Føles umulig å forstå om det tåler vekten eller ikke.

Skal tapetsere, male og henge opp diverse greier der og det går liksom ikke an å nå. Har sett på trappestige, men det føles halvveis å flytte rundt og koster jo også leie, dette virket kan jeg gjenbruke til andre prosjekter senere.

• Liker
Seanfred
  • Laddar…
Eksakt sånn gjorde jeg da det var på tide å tapetsere i trappen, jeg brukte en osb-plate som gulv, fungerte kanon!

Jeg forankret den ikke i veggen, men hadde noen skråstag på bena samt at den var "platsbygd" så det gikk fint likevel.

• Liker
Petter Borggård
  • Laddar…
S
Sånn gjorde jeg det.
Tretrapp i en pågående renovering med tildekket trinn og støtterammer av tre på veggene. Veggene ser ut til å være under arbeid. En trapp med en midlertidig treplate som spenner over åpningen, hindrer fri ferdsel opp eller ned trappen, med en stige lent mot veggen.

Hadde en plate til hullet men da kunne man jo ikke gå i trappen.

• Liker
13th Marine og 1 annen
  • Laddar…
Et par reglar på midten for å holde sammen rammen.

Skråstag eller kryss på de sider som er mot vegger.

Beskyttelsesrekkverk mangler helt. Sett på!

Plater avhenger av hva og/eller hvor mange.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.