Sett på vernehjelmen som følger med. Alle tubers innhold eldes så det pleier å være en best-før dato.
Deretter presser jeg ut det første og kaster ved neste brukstilfelle, eventuelt må du skru løs pipen og rengjøre den for det pleier å herde eller så skaffer du ekstra piper.
Jeg regner kaldt med at neste gang jeg trenger lim, fugemasse, etc, kan den være ubrukelig.
Deretter presser jeg ut det første og kaster ved neste brukstilfelle, eventuelt må du skru løs pipen og rengjøre den for det pleier å herde eller så skaffer du ekstra piper.
Jeg regner kaldt med at neste gang jeg trenger lim, fugemasse, etc, kan den være ubrukelig.
Fulgte ikke med noen beskyttelseshette.A AndersS skrev:Sett på beskyttelseshetten som følger med. Alle tuber sitt innhold eldes, så det pleier å finnes en best-før-dato.
Deretter trykker jeg ut det første og kaster ved neste brukstilfelle, eventuelt må du skru løs pipen og rengjøre den for det pleier å herde, ellers kan du skaffe ekstra pipen.
Jeg regner kaldt med at neste gang jeg trenger lim, fugemasse, etc., kan den være ubrukelig.
Medlem
· Blekinge
· 11 711 innlegg
Linda plastfolie fra kjøkkenet rundt åpningen og sikre med strikk.
Eller klipp av en finger fra en latexhanske og sikre med strikk.
Eller klipp av en finger fra en latexhanske og sikre med strikk.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Ventilation i tvättstuga. Bästa sätt att torka kläder?
Ventilation -
Hur bäst förvara öppnad våtrumssilikon?
Badrum -
Brandfara, förvarar du prylar i bastun?
Övrigt husrelaterat -
Hvordan oppbevarer man best f.eks. kryssfiner og MDF
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Taktegel -hur förvara bäst?
Tak & Vind