1.496 lest ·
4 svar
1k lest
4 svar
Avslutningslist til ferdige terrasseplater i tre
Hei
Jeg vil legge terrassefliser på min balkong/loftsgang. Problemet er at foreningen var nødt til å legge ny beleggning på grunn av lite fall. Så jeg har bare 1 cm i høydeforskjell dør til gulv. Noe som gjør at de fleste terrasseløsninger ikke fungerer.
Så jeg tenkte terrassefliser + kunstgress. Men til saken
. Av alle ferdige terrassefliseløsninger så finner jeg ingen med avslutningslist (annet enn de i plast). Alle bare forutsetter at man bygger ut til kanten.
Så to spørsmål.
1. Noen som har tips på terrassefliser som også selges med en avslutningslist som tilbehør?
2. Alternativt, hvordan lager man en best selv. Hvilket treverk skal man velge osv.
Vedlegger en liten tegning hvordan jeg tenkte.
Mvh
Jeg vil legge terrassefliser på min balkong/loftsgang. Problemet er at foreningen var nødt til å legge ny beleggning på grunn av lite fall. Så jeg har bare 1 cm i høydeforskjell dør til gulv. Noe som gjør at de fleste terrasseløsninger ikke fungerer.
Så jeg tenkte terrassefliser + kunstgress. Men til saken
Så to spørsmål.
1. Noen som har tips på terrassefliser som også selges med en avslutningslist som tilbehør?
2. Alternativt, hvordan lager man en best selv. Hvilket treverk skal man velge osv.
Vedlegger en liten tegning hvordan jeg tenkte.
Mvh
Hei Åsa. Jo, jeg har tenkt på det også. Kanskje det er enklest. Så, tips om god kunstgress med bra drenering av vann mottas med takk
. Vi har ikke den beste hellingen utover på våre balkonger. Eller fungerer hvilket som helst kunstgress som har "plastføtter" på undersiden?
Hepp, da kjøpte jeg litt kunstgress mest for å teste.
Viste seg at det er for lite rom under døren. Prøvde også å klippe ned prøvestykket. Så enten sage i en ytterdør. Er det passende? Eller noe annet knix.
Vil helst ikke gjerne legge en matte.
Viste seg at det er for lite rom under døren. Prøvde også å klippe ned prøvestykket. Så enten sage i en ytterdør. Er det passende? Eller noe annet knix.
Vil helst ikke gjerne legge en matte.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Bygga gjutform eller färdiga kantelement till garagegrund?
Grund & Markarbeten -
Hjälp! Färdiga skärmväggar till kortsida altan, inga passande mått..
Altan & Uteplats -
Stora färdiga träd till allé?
Häckar, Buskar & Träd -
Trappa till altan med färdiga vangstycken med "fel" höjd
Altan & Uteplats -
Färdiga betongplintar till dubbla 45x95?
Altan & Uteplats