4 136 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
"vanhanaikainen" puupaneeli talossa
Hei!
Olemme kiinnostuneita panelin asennuksesta taloon. Seisova (noin 1 m) alhaalla, vaakasuorassa yläkertaan asti ja jälleen seisova yläkerrassa.
Onko teillä tietoa siitä, miten tehdään listat ja "kehykset", jotka peittävät "saumat"? En tunne ketään, jolla on sellainen panelointi, josta voisimme ottaa mallia... Miten varmistetaan, että se on tiivis sateelta ja lumelta? Aukkoja jää kuitenkin "ponttiurat" huomioiden.
Onko teillä ehdotuksia tai jopa kuvia?
Kiitollinen vastauksesta.
Olemme kiinnostuneita panelin asennuksesta taloon. Seisova (noin 1 m) alhaalla, vaakasuorassa yläkertaan asti ja jälleen seisova yläkerrassa.
Onko teillä tietoa siitä, miten tehdään listat ja "kehykset", jotka peittävät "saumat"? En tunne ketään, jolla on sellainen panelointi, josta voisimme ottaa mallia... Miten varmistetaan, että se on tiivis sateelta ja lumelta? Aukkoja jää kuitenkin "ponttiurat" huomioiden.
Onko teillä ehdotuksia tai jopa kuvia?
Kiitollinen vastauksesta.
En tiedä, voiko antaa vastauksia, mutta meillä on pystysuuntaista paneelia ja pontattua vaakapaneelia. Jos tämä johtaa yksityiskohtaisiin kysymyksiin, voin aina mennä ulos katsomaan tai ottamaan kuvia yksityiskohdista, jos haluat.

Jalas: Olemme tehneet/olemme tekemässä suunnilleen sitä, mitä sinä ajattelet. Mene meidän kotisivulle niin saat ehkä muutamia vinkkejä ja ideoita. "Kielisyvennykset" voi täyttää saumamassalla tai asentaa suojalevyn päälle. Aivan kuten Mr Beach, voin järjestää yksityiskohtaisia kuvia, jos niin halutaan.
Kiitos vastauksistanne!
Mr Beach: Olemme itse asiassa käyneet kurkistamassa taloasi... (Asumme myös Sundsvallsin alueella.)
Immobil: Ajattelimme hyvin samanlaista paneeliasi. Kiitos yksityiskohtaisista kuvista. Onko sinulla profiloitua listaa, joka katkaisee? (Siis valmiiksi ostettu?) Mistä löysit sen?
Sveno: Miten käy veden kanssa makuulaudalla? Eikö se jää siihen?
Suuret kiitokset! /Jalas
Mr Beach: Olemme itse asiassa käyneet kurkistamassa taloasi... (Asumme myös Sundsvallsin alueella.)
Immobil: Ajattelimme hyvin samanlaista paneeliasi. Kiitos yksityiskohtaisista kuvista. Onko sinulla profiloitua listaa, joka katkaisee? (Siis valmiiksi ostettu?) Mistä löysit sen?
Sveno: Miten käy veden kanssa makuulaudalla? Eikö se jää siihen?
Suuret kiitokset! /Jalas
Laudan reunat ovat viistetyt niin, että yläreuna kallistuu poispäin talosta. Vesi virtaa sieltä siis pois.
Käy kierroksella ja kurkista julkisivuja. Minusta vaakapaneeli, joka usein käytettiin 1900-luvun alussa, on todella tyylikäs. Jos katsot minun www-osion alla olevan Rakennussuojelu-kohdan, löydät linkin Tukholman läänin museon rakennussuojelusivulle. Siellä on paljon luettavaa vanhoista taloista.
Oli hyvä, että menin ulos ja kurkistin julkisivua, sillä huomasin joitakin home- ja sammal- tai leväkasvustoja siellä täällä. Mietin, kannattaisiko pestä julkisivu kesällä. Osaakohan siitä vaivan arvoista?
Käy kierroksella ja kurkista julkisivuja. Minusta vaakapaneeli, joka usein käytettiin 1900-luvun alussa, on todella tyylikäs. Jos katsot minun www-osion alla olevan Rakennussuojelu-kohdan, löydät linkin Tukholman läänin museon rakennussuojelusivulle. Siellä on paljon luettavaa vanhoista taloista.
Oli hyvä, että menin ulos ja kurkistin julkisivua, sillä huomasin joitakin home- ja sammal- tai leväkasvustoja siellä täällä. Mietin, kannattaisiko pestä julkisivu kesällä. Osaakohan siitä vaivan arvoista?
Vaakasuora "lista", joka kallistuu hieman, on 28 x 95 mm. Jyrsin sen itse yläjyrsimen avulla.jalas sanoi:
Hauskaa, että kysyt, useat täällä ovat ihmetelleet, mistä se tulee. Minulla oli esimerkiksi vierailulla ammattimainen talon kunnostaja, joka ihmetteli, mistä ostin sen ;D.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Träpanel hus
Fasad -
Söker behandlingsmetoder för skruv - spikhål i husets träpanel
Byggnadsvård -
Vad kan det här vara för smul vid träpanel inomhus?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Kuivatkaa puupaneelin asennus kylmäsäilytettyyn taloon
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hus i sten och garage med träpanel
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design