Lattiapäällystäjän on tarkoitus laittaa eps-betonia ja tasoittaa jo seuraavana päivänä. Eikö se ole vähän liian aikaista?

Rejäl sanoi:
Ei, se on hyvä näin!

[linkki]
EPS-sementti kyllä. Mutta tämä on EPS-betoni.

Betoni on sementtiä sekoitettuna muunlaisiin aineksiin. Spontaanisti sen pitäisi olla parasta laittaa märkä märälle.

A
M Mjärn sanoi:
EPS-cement ja. Men detta är EPS-betong.
Kyllä siitä tulee betonia heti kun olet sekoittanut sen ja se on kuivunut!
Lue linkistä, jonka lähetin sinulle, jo 12 tunnin jälkeen voi tasoittaa pinnan!

Myös Finja kirjoittaa 12 tunnin jälkeen ja katso heidän tuotteensa nimi on betoni😉
https://media.hornbach.se/hb/ownersmanual/as.46942009.pdf

• Tykkään
Mjärn
  • Laddar…
A
Jos sinulla on pääsy kosteuspoistajaan, se on suositeltavaa, koska EPS:stä ja tasoitemassasta tulee jonkin verran kosteutta, ei pakollista, mutta etu välttyä kaikesta siitä kosteudesta asunnossa.

Rejäl sanoi:
Jos sinulla on pääsy kosteudenpoistajaan, se on suositeltavaa, sillä EPS:stä ja tasoituksesta tulee jonkin verran kosteutta. Ei välttämätöntä, mutta on etu päästä eroon kaikesta siitä kosteudesta asunnossa.
Mitä tarkoitat? Alussa vai?

A
M Mjärn sanoi:
Mitä tarkoitat? Alussa vai?
Heti kun EPS on laitettu, alkaa kuivuminen ja se kuivuu nopeasti kuten tasoite...

Rejäl sanoi:
Heti kun EPS on asennettu, alkaa kuivuminen ja se kuivuu nopeasti kuten tasoite..
Mutta miksi minun pitäisi käyttää kuivainta?

A
M Mjärn sanoi:
Mutta miksi minun pitäisi hankkia kosteuspoistaja?
Koska siitä tulee todella kostea..

Rejäl sanoi:
Koska siitä tulee todella kosteaa..
Onko sillä väliä?

Tulee reilusti kosteutta, riippuu tietenkin pinnasta, joka on valettava ja tasoitettava, mutta käytimme täysillä mekaanista ilmanvaihtoa, meillä on neljä poistoilmaventtiiliä, mutta ikkunoista valui kirjaimellisesti vettä kaiken kosteuden vuoksi. Vaikka valimme 40 säkkiä eps:ää ja 3 tonnia itsetasoittuvaa kuivamassa kahdessa päivässä kellarissa. Joten tuli paljon "vettä", joka piti käsitellä. Kesti varmaan 4-5 päivää ennen kuin kosteus laski.

A
M Mjärn sanoi:
Onko sillä merkitystä?
Tiedätkö mitä, yritän vain auttaa sinua, mutta olet kyseenalaistanut kaiken lyhyesti, joten tee kuten itse haluat, sillä näytät tietävän, miten se pitäisi tehdä!😉

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
Z zlay3r sanoi:
Kosteutta tulee reilusti, riippuu tietenkin valusta ja tasoitettavasta pinnasta, mutta meillä oli mekaninen ilmanvaihto täysillä, meillä on neljä poistoilmaventtiiliä, mutta ikkunoista suorastaan valui vettä kaiken kosteuden vuoksi. Vaikka valettiin 40 säkkiä eps:ää ja 3 tonnia tasoituslaastia kuivapainona kahden päivän aikana kellarissa. Joten oli paljon "vettä", joka piti hoitaa pois. Kesti varmaan 4-5 päivää ennen kuin kosteus laski.
5 m2

Rejäl sanoi:
Tiedätkö mitä yritän auttaa sinua, mutta olet vain kyseenalaistanut kaiken lyhyesti, joten tee kuten haluat, sillä näytät tietävän miten se tehdään! 😉
En tarkoita mitään pahaa, joten ei ole mitään syytä ottaa itseensä. Tarkoitan vain mitä kysyn. Onko tärkeää poistaa kosteutta? Voiko se vahingoittaa, jos ei tee niin? Sitä minä tarkoitan.

Täytyykö minun lähettää söpöjä hymiöitä, jotta ihmiset eivät loukkaantuisi? Eikö riitä, että esittää vain yksinkertaisia lyhyitä kysymyksiä?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Gamle far
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.