843 lukukertaa ·
7 vastausta
843 lukukertaa
7 vastausta
Vaihtaa kattoristikon kannatintanko
Se on jo talon pituussuunnassa kuten nyt on. Vaikeaa sijoittaa toisin kanavavetojen huomioon ottaen.F fribygg sanoi:
Voin sijoittaa sen kuten se nyt on, mutta olisi optimaalista, jos voisin saada sen vähän syvemmälle. Jos se on liian iso projekti, niin sitten se jää siihen.
Ajattelen lähinnä, onko mitään järkevää tapaa vaihtaa stagia.
Antaa laskea ja muuttaa kattorakennetta voi maksaa ehkä 10 000 kr, antaa ilmanvaihtoasentajan siirtää aggregaattia puoli metriä pituussuunnassa ennen seinälle siirtoa voi arvioida maksavan 2 minuuttia lisäaikaa eli enintään 20 kr, jos tuntikustannus on 600 kr.H Henrik Vamos sanoi:Se on nyt talon pituussuunnassa. Kanavointien vuoksi sitä on vaikea sijoittaa muulla tavalla.
Voin sijoittaa sen kuten se on nyt, mutta olisi optimaalista, jos voisin viedä sen hieman pidemmälle.
Jos se on liian suuri projekti, niin se saa olla.
Ajattelin enimmäkseen, onko olemassa jotain kohtuullista tapaa vaihtaa kiinnitystä.
Aha nyt ymmärrän, mitä tarkoitat.F fribygg sanoi:
Kyllä, aggregaatin voi siirtää pituussuunnassa, mutta se ei mahdu kattotuolien väliin.
Meillä on noin 950 mm kattotuolien välissä. Aggregaatin koko on valitettavasti 1000 mm.
Ei, leveydeltään noin 500mm
Mutta sitten en saa kanavaliitoksia yhteen.
Olen itse ilmanvaihtomonttööri, joten tunnen hyvin aggregaatin asennuksen ja miten rakentaa matalalla painehäviöllä. Siksi en voi kääntää sitä 90 astetta.
Se seisoo aivan hyvin kuten se nyt on ja saan kanava-asennukset tehtyä.
Mutta se veisi vähemmän tilaa, jos voisin vaihtaa kattoristikon. Mutta siihen loppuu minun tietämykseni.
Mutta sitten en saa kanavaliitoksia yhteen.
Olen itse ilmanvaihtomonttööri, joten tunnen hyvin aggregaatin asennuksen ja miten rakentaa matalalla painehäviöllä. Siksi en voi kääntää sitä 90 astetta.
Se seisoo aivan hyvin kuten se nyt on ja saan kanava-asennukset tehtyä.
Mutta se veisi vähemmän tilaa, jos voisin vaihtaa kattoristikon. Mutta siihen loppuu minun tietämykseni.
Kuten näet, tukipalkki on tarkoitettu vain vetokuormille. Voit korvata tämän vaijerilla, jos haluat.
Minun vinkkini on laittaa harjan alle purkuriipuke, esimerkiksi pystysuora 45x195 kahteen kattopalkeeseen kummallekin puolelle siitä, josta haluat poistaa tukipalkin.
Minun vinkkini on laittaa harjan alle purkuriipuke, esimerkiksi pystysuora 45x195 kahteen kattopalkeeseen kummallekin puolelle siitä, josta haluat poistaa tukipalkin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vaihtaa kattoristikot autotalli
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Tarvitseeko minun jakaa kattoristikoita vai ovatko ne itsestään kantavia?
Hjälp med råd att avväxla takstolar i dubbelgarage
Tak & Vind -
Vaihtaa A-kattotuoli
Vaihda kattotuolia
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka