1 027 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Uudet koolaukset tuntuvat liian pitkiltä
Hei
Olen "remontoimassa" terassiani. Aion vaihtaa kaiteen koolaukset (45/70). Ne ovat täsmälleen yhtä pitkät kuin vanhat, jotka ovat "lahonneet" jonkin verran. Mutta en saa niitä paikalleen. Tuntuu kuin ne olisivat liian pitkät? Onko tähän jokin niksi?
Olen "remontoimassa" terassiani. Aion vaihtaa kaiteen koolaukset (45/70). Ne ovat täsmälleen yhtä pitkät kuin vanhat, jotka ovat "lahonneet" jonkin verran. Mutta en saa niitä paikalleen. Tuntuu kuin ne olisivat liian pitkät? Onko tähän jokin niksi?
Tuntuu kuin ne olisivat liian pitkiä, ovatko ne vai eivätkö ne ole, jos mittaat?J Jim Holmblad sanoi:
Olen vain vähän huolissani, että niistä tulee liian lyhyitä, jos alan leikata niin vähän, ehkä 1-2 millimetriä. Mutta ehkä se täytyy tehdä niin.Den ofrivillige klåparen sanoi:
Uskon, että 1-2 mm liian lyhyet koolaukset terassilla ovat joka tapauksessa kohtuullisen toleranssin rajoissa terassia varten.
Joskus voi kopauttaa esimerkiksi lyhyen pätkän kahden koolauksen väliin, jos puhumme muutamasta millimetristä liikaa.
Joskus voi kopauttaa esimerkiksi lyhyen pätkän kahden koolauksen väliin, jos puhumme muutamasta millimetristä liikaa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur ska jag sätta stödreglarna på nya trädäcket?
Altan & Uteplats -
Krysskolvning i vägen för nya reglar
Golv -
Påväxt på nya reglar. Byta eller inte?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Grillkåta, ny skorsten, nya reglar, nytt tak
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Uusi julkisivu peittää kellarin ikkunat. Tuntuuko väärältä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka