Etsin helposti asennettavaa TILAPÄISTÄ alustaa, jonka voi pystyttää esimerkiksi savupiipun muurauksen uusimiseen tai savupiipun hatun asentamiseen. Olen löytänyt tämän kuvan Googlen kuvahausta, mutta en löydä mistään sellaista, mitä voisi ostaa.
Kun olemme esimerkiksi pesseet kattoa, meillä on ollut kaksi 90 asteen rautaa, noin 1×1 metriä, laitettavaksi harjan yli koukkujen kanssa, jotta tikkaita voi kiinnittää. Se malli, jonka olet löytänyt, kiinnittyy savupiipun ympäri ja tekee esimerkiksi päällystyksestä mahdotonta.
Tai sitten rakennat itse kaksi saksia pienestä säännöspuusta, esimerkiksi 2"4. "Saxgavlarna" ovat automaattisesti kokoon taitettavia, jotta niitä on helppo kuljettaa katolle. Keskusboltin harjalla tulee olla tukeva. En muista enää, käytinkö 10 vai 13 mm kierretankoa - se oli joka tapauksessa liian heikkoa.
Kun olemme esimerkiksi pesseet kattoa, meillä on ollut käytössä kaksi 90 asteen rautaa, noin 1×1 metrin kokoiset, jotka asetetaan harjan yli koukkujen kanssa kiinnittämään tikapuut. Se malli, jonka löysit, kiristetään ympärilleen savupiipun ja tekee esimerkiksi verhoilun mahdottomaksi.
Bo.Siltberg sanoi:
Tai sitten rakennat itse kaksi saksea vähän runkotavarasta, kuten 2"4. "Saksipiikit" ovat automaattisesti kokoon taitettavia helppoa kuljetusta varten katolle. Harjan keskipultin tulisi olla voimakas. En muista, käytinkö 10 tai 13 mm kierretankoa - se oli joka tapauksessa liian heikko.
[kuva]
Olisi hyvä saada joku kuva, en oikein ymmärrä miltä sen pitäisi näyttää?
Olisin harkinnut rakentaa jotain puusta niiden mittojen mukaan, joita tarvitset. Voit myös sisällyttää jonkinlaisen yksinkertaisen kaiteen.
Tein omani puusta.
Minulla oli kuvan lisäksi kaksi puutikkaita, jotka näyttivät V-kirjaimelta ja jotka ripustin harjan yli, ja jotka siirsin mukanani, kun työskentelin peltikaton kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.