Mietin hankkia ns. Thermowoodia kärsund-merkiltä. Se on lämpökäsiteltyä mäntyä. Kellarin terassille. Näyttää olevan paljon hintavaihtelua. Välillä 60 kr per metri näin jopa 144 kr per metri.

Miten hinta voi vaihdella niin paljon, vai olenko nähnyt väärin. Olen katsonut Byggmax ja Byggahemna.

Ja onko tämä suositeltava tuote?

P PerOF sanoi:
Mietin hankkivani niin sanottua Thermowoodia merkiltä Kärnsund. Se on lämpökäsiteltyä mäntyä. Kellarissa olevaan terassiin. Näyttää vaihtelevan hinnaltaan melko paljon. Väliin 60 kr metriä kohden, mielestäni näin jopa 144 kr metriä kohden.

Miksi voi olla niin suuri ero, vai olenko nähnyt väärin. Olen tarkastellut Byggmaxia ja Byggahemnaa.

Ja onko tämä tuote suositeltava?
Onko kukaan, joka voisi auttaa minua kysymyksessäni Thermowoidista? Olen nyt vastannut moniin muihin kysymyksiin foorumilla!

Vain katsottu ja tunnusteltu koepaloja.
Toimii varmasti hyvin kellarissa.
Mutta osta oikeasta rakennuskaupasta, se on minun neuvoni.
Hinta vaihtelee luultavasti niin paljon, koska on vaikea asettaa metrihintaa kaikkien lisäkustannusten vuoksi, jotka syntyvät, kun rakennuskauppa tilaa sen kotiin sinulle. Esimerkiksi rahti, pakkaus ja jakelumaksu ovat usein kiinteitä kustannuksia, joita ei juurikaan vaikuta, ostatpa 100 metriä tai 1000.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.