Minulla on portti, joka roikkuu.
Aita ja portti vaihdetaan parin vuoden kuluttua, mutta ajattelin yrittää saada portin kuntoon siihen asti.
Låsklinka on nostettu joka vuosi, mitä enemmän portti roikkuu, joten nyt on aika suoristaa portti sen sijaan :D

Puuttuu vino tuki.
Luulevatko te, että riittää laittaa sellainen ja
miten teidän mielestäni se pitäisi kiinnittää?
Pysyykö se, jos vain ruuvaa kiinni koolauksiin ja joidenkin lautojen läpi?
Miten te muut olisitte tehneet?
Havainnollistava kuva valkoisesta puisesta portista, joka on vinossa. Taustalla punainen auto. Puuttuva diagonaalituenta huolestuttaa omistajaa.

Ota portti pois ja oikaise se. Kiinnitä vinojenne alaregasta yläregaan. Se on kiinnitettävä regojen väliin tiukasti jiiratulla liitoksella, jotta se istuu täydellisesti, ei mitään huolimattomuutta jiirauksen kanssa! :)
Vinonristin tulee olla alhaalta vasemmalta ylös oikealle.
Kiinnitä se sekä olemassa oleviin regoihin että aitaspaaliin.

Voit myös lisätä tukipyörän porttiin lukituspuolelle.

maah maah sanoi:
Irrota portti ja suorista se. Kiinnitä vino tuki alareunan säädöstä ylöspäin säätyyn. Se tulee kiinnittää sääntöjen väliin tiukalla jiirillä, jotta se istuu täydellisesti, ilman huolimattomuutta jiirissä! :)
Vinotuki tulee asentaa alhaalta vasemmalta ylös oikealle.
Kiinnitä se sekä olemassa oleviin sääntöihin että aitalautoihin.

Voit myös asentaa tukipyörän portin lukituspuolelle.
Eikö portteja yleensä rakenneta rungolla. Tässä on vain ylä- ja alareunan sääntö, ei sivuilla.
Ajattelen, että se olisi ollut helpompaa ja parempi, jos olisi ollut kulmia, joihin voisi asentaa vinotuet.
Niin kauan kuin säännöt eivät halkeile, kun ruuvaan jiiriin, ne saattavat riittää yhdessä lankkujen kanssa.
Olen perillä alaheltasta yläreunan nurkkaan (olen katsonut Youtubesta haha).
Tukipyörä tuntuu hieman liialliselta, koska portti ei ilmeisesti jää paikoilleen liian pitkäksi aikaa. Aitalaudat alkavat jo lahota joistakin paikoista, joten kaikki vaihdetaan todennäköisesti vuoden sisällä.
Uskon myös, että pyörä tarvitsisi jousituksen, koska maa ei ole täysin tasainen. En jaksa nyt tasoittaa täysin, koska on muita suurempia projekteja odottamassa :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.