Minulla on iso raskas portti, joten tarvitaan jotain, mikä tukee saranoita, kun sen avaa.
Yksi ratkaisu, joka voisi toimia hyvin, on vaijeri, joka pitää sen. Mutta voiko sen saada toimimaan niin, ettei se löysty, kun sen avaa? Asensin sen vain testatakseni, vaijeri on kireällä ja hyvä suljetussa asennossa, mutta löystyy enemmän avautuessa. Onko olemassa jotakin suhdetta portin ja vaijerin välillä, jotta tämä toimisi?
Toinen ratkaisu?
Tukipyörä ei ole mahdollinen
Se on seitsemän metriä. Saranoita, jotka ovat siellä, täytyy käyttää.
Niin pitkälle ulos kuin saranan kädensija on, sieltä täytyy vaijerin alkaa? Korkeus ei ole merkityksellinen?
Seitsemän metriä on paljon.
Oikeastaan pituudella ja korkeudella ei ole merkitystä.
Ratkaisevaa on, kuinka muotonsa pitävä se on, ja että saranat ja tolppa on mitoitettu oikein.
Minulla ei ole kokemusta näin suurista porteista.
En kuitenkaan ymmärrä, miksi vaijeri löystyisi, kun avaat portin.
Arvailen, että kohta, jossa vaijeri alkaa, on väärässä suhteessa portin kiinnitykseen tolppaan.
Onko sinulla kuvaa?
Seitsemän metrin (rautaiset?) portit kuulostavat hullulta.
Leikkaa se kahteen osaan, jotta voi avata pienemmän, kevyemmän osan.
Suurimmalla osalla niistä seitsemästä metristä ei ole kuitenkaan mitään toimintoa.
Niin leveitä teitä ei ole koko Smålandissa
Se saattaa toimia kiinnittämällä vastapaino linjaan sen sijaan, että se olisi tiukasti kiinnitetty. Sitten kiristyksen sijainnilla ei ole niin suurta merkitystä.
Suuret ovet ripustetaan joskus rullaradalle saranoiden sijaan.
/ATW
Ps mitä korkeampi kiinnityspiste on, sitä parempi, jos se on liian matala, kuorma linjassa kasvaa liian suureksi Ds
Haluan väittää päinvastaista. Vaijerin osalta tolpan tulee olla mahdollisimman pitkä. Tolpan osalta sen tulee olla mahdollisimman lyhyt. On tärkeää löytää paras yhdistelmä, joka riippuu tolpan "taipuisuudesta" ja vaijerin joustavuudesta.
Haluan väittää päinvastaista. Johtimen kannalta pylvään pitäisi olla mahdollisimman pitkä. Pylvään kannalta sen pitäisi olla mahdollisimman lyhyt. On löydettävä paras yhdistelmä, joka riippuu pylvään "joustavuudesta" ja johtimen elastisuudesta.
Olin epäselvä. Tarkoitan ilman johtoa. Minun virheeni.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.