1 716 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
"Sokkeli"-eristys sisäseinä
Aion jakaa olohuoneen kotona niin, että saamme toisen makuuhuoneen. Minulla on suurimmaksi osaksi suunnitelma selvä, mutta olen hieman epävarma siitä, pitäisikö (ja jos pitäisi, niin mitä) laittaa olemassa olevan lattian ja sen koolauksen väliin, jonka ruuvaan lattiaan kiinni.
Lattia on 28 mm kuusilattia, joka on lattialastulevyn päällä.
Minulla on seuraavia kotona, jotka lojuvat käyttämättöminä. Voisiko niillä olla tarkoituksenmukaista käyttää - ajattelen, että tarkoitus on ylimääräinen äänieristys, mitä saadaan.
Lattia on 28 mm kuusilattia, joka on lattialastulevyn päällä.
Minulla on seuraavia kotona, jotka lojuvat käyttämättöminä. Voisiko niillä olla tarkoituksenmukaista käyttää - ajattelen, että tarkoitus on ylimääräinen äänieristys, mitä saadaan.
Nytt_användarnamn_2024_12
Estetty
· Sveriges himmelrike
· 165 viestiä
Nytt_användarnamn_2024_12
Estetty
- Sveriges himmelrike
- 165 viestiä
Ajattelet oikein, on aina hyvä olla jotain syllen ja puulattian välissä liikeäänien välttämiseksi, tai vaihtoehtoisesti ruuviliimata koolauspuu puulattiaan, mutta silloin lattian liikkeet lukittuvat enemmän…S Sargen sanoi:Aion jakaa kotona olevan oleskelutilan, jotta saamme yhden makuuhuoneen lisää. Minulla on suurin piirtein kaikki selvillä, mutta olen hieman epävarma siitä, mitä (ja jos jotain) minun pitäisi laittaa olemassa olevan lattian ja kiinnitettävän koolauspuun väliin.
Lattia on 28 mm mäntylattia, joka on talouslastulevyn päällä.
Minulla on seuraavaa, mikä lojuu tarpeettomana kotona. Voiko se olla tarkoituksenmukaista – ajattelen sen tarkoituksena olevan ylimääräisen äänenvaimennuksen.
Foamia voi mainiosti käyttää.
Yleensä ei laiteta puikkeletta suoraan puulattian päälle ilman liimausta, jotta vältytään liikeääniltä…S Sargen sanoi:Aion jakaa olohuoneen täällä kotona, jotta saamme lisää makuuhuoneen. Minulla on suurin osa selvä, mutta olen hieman epävarma, pitäisikö minun (ja jos, niin mitä) laittaa olemassa olevan lattian ja sen palkin väliin, jonka ruuvaan lattiaan.
Lattia on 28 mm kuusilattia, joka on lattiakastulevyn päällä.
Minulla on seuraavat kotona, jotka ovat käyttämättömiä. Voiko se olla tarkoituksenmukaista – ajattelen, että tarkoitus on saada lisää äänieristystä.
Mutta foam toimii luultavasti hyvin yhdessä puikkelin ruuvauksen kanssa niin siitä tulee hyvä...
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Avaa tila - purkaa väliseinä
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kuinka saada seinäeristys vakaaksi tuulensuojalevyn ja sisäseinän paneloinnin väliin?
Kantava kellarin sisäseinä huonossa kunnossa
Måla rum i gammalt tegelhus (skivbeklädda innerväggar + tegel/pus)
Färg, Måla & Tapetsera -
Kiinnitä väliseinä lastukiilalla kattoon
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka