28 477 lukukertaa ·
35 vastausta
28k lukukertaa
35 vastausta
Pienet betonipylväät / balusterit
Ok Christer mutta jos ymmärrän oikein, riittää että ostan vain yhden muotin. Sitten on vain kaadettava betoni muottiin vai mitä. Onko jotain muuta mitä minun tarvitsee ostaa jos haluan sen täsmälleen kuten sinun? Esimerkiksi tolppa?
Lelle
Lelle
Lelle, Jos aiot tehdä samanlaisen kuin minun, tarvitset 6 erilaista muottia. Voit toki käyttää vain yhtä kutakin, mutta se on työlästä ja vie aikaa, jos sinulla on vain yksi muotti aitojen pylväille.
Ystävällisin terveisin /Christer
Ystävällisin terveisin /Christer
Kiitos.
Jokaisessa valetussa bausterissa on raudoitus, joten olen vain tehnyt reiät alempaan sääntön (myös se on betonia), jotta balustradia pysyvät paikoillaan ilman liimaa ym. Vaikea nähdä ehkä, mutta se sääntö "roikkuu ilmassa" trallin yläpuolella. Vaihdoin muuten trallin 2 vuotta sitten ilman tarvetta poistaa vanhaa "aitaa" joka oli silloin.
//Anders
Jokaisessa valetussa bausterissa on raudoitus, joten olen vain tehnyt reiät alempaan sääntön (myös se on betonia), jotta balustradia pysyvät paikoillaan ilman liimaa ym. Vaikea nähdä ehkä, mutta se sääntö "roikkuu ilmassa" trallin yläpuolella. Vaihdoin muuten trallin 2 vuotta sitten ilman tarvetta poistaa vanhaa "aitaa" joka oli silloin.
//Anders
Hei Jan. Ensin haluan sanoa, että balustereillasi on todella tyylikästä. Sitten haluan kysyä sinulta paljon asioitaLångeJan sanoi:
Voinko saada numeron niille, jotka ovat tehneet työn? Jos asuu Tukholmassa tietysti.
Ystävällisin terveisin, Lelle
Kiitos Lelle.
Olen itse asiassa tehnyt sen itse. Valanut autotallissa talven aikana, 2 kerrallaan. Ei kovin vaikeaa, mutta hieman aikaa vievää, koska betoniin tulee usein pieniä "ilmarakoja", jotka pitää kitata. Niitä tuli yhteensä 18 kappaletta, ja kustannukset olivat noin 200-220 kr/kpl (olen myös laskenut mukaan muottien/betonin/raudoituksen/maalin kulut).
Terveisin
"Jan"
Olen itse asiassa tehnyt sen itse. Valanut autotallissa talven aikana, 2 kerrallaan. Ei kovin vaikeaa, mutta hieman aikaa vievää, koska betoniin tulee usein pieniä "ilmarakoja", jotka pitää kitata. Niitä tuli yhteensä 18 kappaletta, ja kustannukset olivat noin 200-220 kr/kpl (olen myös laskenut mukaan muottien/betonin/raudoituksen/maalin kulut).
Terveisin
"Jan"
Ok. Onko sinulla mahdollisuus auttaa minua? Voinko soittaa sinulle? Tai sähköposti?LångeJan sanoi:Kiitos Lelle.
Olen itse asiassa tehnyt sen itse. Valoin autotallissa talvella, 2 kpl kerrallaan. Ei kovin vaikeaa mutta hieman aikaa vievää, koska betoniin tulee usein pieniä "ilmakuplia", jotka täytyy tasoittaa. Tein yhteensä 18 kappaletta hintaan noin 200-220 kr/kpl (olen laskenut mukaan muottien/betonin/raudoituksen/maalin kustannukset).
Ystävällisin terveisin
"Jan"
Lelle
Olisin todella kiitollinen, jos voisin ehkä saada apuasi esim. jos voit valaa minun puolestani (maksua vastaan) tai vuokrata muotit.LångeJan sanoi:Kiitos Lelle.
Olen itse asiassa tehnyt sen itsekin. Valanut autotallissa talvella, 2 kerrallaan. Ei kovin vaikeaa, mutta hieman aikaavievää, koska betoniin jää usein pieniä "ilmareikiä", jotka täytyy paklata. Yhteensä tein 18 kappaletta, ja se maksoi noin 200-220 kr/kpl (olen laskenut myös muotit/betoni/raudoitusrauta/maali).
Terveisin
"Jan"