665 lukukertaa ·
2 vastausta
665 lukukertaa
2 vastausta
Sisäseinän materiaali (1908:n asunnossa)
Hei!
Olen ajatellut kiinnittää television seinään olohuoneen ja makuuhuoneen väliin. Mutta olen epävarma siitä, millaisia ruuveja/ankkureita ym. minun tulisi käyttää huomioiden seinän materiaali. Asunto on vuodelta 1908, jos siitä on apua.
Olen erittäin kiitollinen vastauksesta!
Parhain terveisin,
C
Olen ajatellut kiinnittää television seinään olohuoneen ja makuuhuoneen väliin. Mutta olen epävarma siitä, millaisia ruuveja/ankkureita ym. minun tulisi käyttää huomioiden seinän materiaali. Asunto on vuodelta 1908, jos siitä on apua.
Olen erittäin kiitollinen vastauksesta!
Parhain terveisin,
C
Mikä seinämateriaali on? Se ratkaisee. Ruuvataan suoraan puuhun puuruuvilla. Poraa, tulpaa, ruuvaa kiveen, betoniin, jne.S sekel skiftet1912 sanoi:
Sillä ei varmaan ole väliä, puu, tiili, kivi ja betoni eivät vanhene niin, että se vaikuttaisi. Lisäksi sitä on voitu remontoida/muuttaa yksi tai useampi kerta yli 100 vuoden aikana.S sekel skiftet1912 sanoi:
Mitä sanoo vuokranantaja/brf? Paras vinkki on kysyä ensin sieltä.S sekel skiftet1912 sanoi:
Melko yleisiä olivatkin kloasongseinäpaperit, joita käytettiin huoneissa:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kloasongvägg
Tässä tapauksessa on parasta kiinnittää pitkillä ruuveilla, jotka menevät rappauksen ja oljen läpi aina puulankkuihin asti.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kloasongvägg
Tässä tapauksessa on parasta kiinnittää pitkillä ruuveilla, jotka menevät rappauksen ja oljen läpi aina puulankkuihin asti.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vad är detta för material, som väggpanel på innervägg?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Siirtää ovi sisäseinälle, asunto talossa vuodelta 1887
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Mikä materiaali tämä on sisäseinältä?
Levytysmateriaali sisäseinässä Hjältevadshus 1987?
Material i gammal innervägg
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur