noob-kysymys: tarvitsen pystyttää väliaikaisen sisäseinän (remontin aikana), mutta olen hieman epävarma sähkön vedon suhteen. Olen löytänyt kaksi tolppaa ulkoseinästä, joihin ajattelin kiinnittää pystysuoran tolpan, mutta rakennusskanneri (ps-38) on antanut sähköindikaatiota. Indikaatio ei ole täysin selkeä, ja vastaava ongelma on toisella puolella (minun takanani katsottuna siitä, miten kuva on otettu).
Voinko luottaa siihen, että sähkölaatikot/eristyslaatikot kiinnitetään seinätolpan sivuun ja sitten sähkö vedetään suoraan ylös sen sivulta. En tällä hetkellä voi käyttää jännitemittaria.
Lisäksi täällä on avointa ylös asti (portaikko) ja minun täytyy rakentaa väliaikaisia sisäkaton tolppia, jotta saisin vakaan seinän.
on olemassa toinen vaihtoehto, ilman sähköä, ja kattoon kiinnitetyllä tolpalla! mutta sitten perhe ei saa kulmaa eteisessä, jossa voi istua, laittaa päälleen ulkovaatteita ja "laskeutua" eteiseen. ... saan kuraa myöhemmin.
Ok, mielenkiintoista. Tämä on portaitten yläpuolella, joten tunnen, että seinän on oltava erittäin tukeva + minulla ei ole mitään kattotukea, koska se on avoin nokeen. Avasin seinän toiselta puolelta nähdäkseni, miten sähkö oli asennettu, ja se oli asennettu rasiasta ja keskellä runkotolppaa. Ostin sitten Stanley-merkiltä runkoskannerin ja sain merkin, että sähkösotku kulkee myös toisen puolen runkoa . Miten tässä tilanteessa toimitaan? Jos katkaisee virran, uskaltaako ruuvata puuruuvin ja luottaa siihen, että se menee oikein, vai onko se tyhmää? En haluaisi muuttaa nyt, koska olen kiinnittänyt lattiatukin parkettiin . (huomaa, että tämä on väliaikainen seinä, kellarin remontin aikana). Vinkkejä otetaan vastaan!
Annoin lopulta periksi. Siirsin seinää ja kiinnitin koolaukset ainoastaan lastulevyyn. Se oli vaikuttavan vakaa. Kiinnitin vielä vahvistukseksi. Mukava olla miettimättä sähköjä .
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.