14 219 lukukertaa ·
3 vastausta
14k lukukertaa
3 vastausta
Ruuvata keittiön seinäkaapit 12 mm lastulevyyn?
Hei.
Olen etsinyt foorumista, mutta en ole löytänyt konkreettista vastausta siihen:
Voinko kiinnittää kaksi IKEA seinäkaappia 12 mm lastulevyyn ilman, että kiinnitän ne koolauksiin?
Lastulevyt pysyvät kyllä seinällä, kysymys on, pysyvätkö ruuvit kiinni kiinnityskohdissaan lastulevyssä?
Mitä ruuveja minun tulisi käyttää siinä tapauksessa?
Laajennustulppa? Auttaako se?
Vai täytyykö minun asentaa kaksi koolausta lastulevyjen päälle, jotta voin kiinnittää ne seinäkoolauksiin (haluaisin välttää tätä syvyysvaihtelun vuoksi..)?
Ystävällisin terveisin
//Staffan
Olen etsinyt foorumista, mutta en ole löytänyt konkreettista vastausta siihen:
Voinko kiinnittää kaksi IKEA seinäkaappia 12 mm lastulevyyn ilman, että kiinnitän ne koolauksiin?
Lastulevyt pysyvät kyllä seinällä, kysymys on, pysyvätkö ruuvit kiinni kiinnityskohdissaan lastulevyssä?
Mitä ruuveja minun tulisi käyttää siinä tapauksessa?
Laajennustulppa? Auttaako se?
Vai täytyykö minun asentaa kaksi koolausta lastulevyjen päälle, jotta voin kiinnittää ne seinäkoolauksiin (haluaisin välttää tätä syvyysvaihtelun vuoksi..)?
Ystävällisin terveisin
//Staffan
Neitä kuormitetaan lautasilla, laseilla jne.
Oletan, että siitä voi tulla jonkin verran painoa. Ei kuitenkaan 12 jokaista, koska se on tarkoitettu pieneen kesämökkiin, mutta kuitenkin.. Toimiiko se sellaisilla expanderplugg:illa vai miksi sitä kutsutaan?
Oletan, että siitä voi tulla jonkin verran painoa. Ei kuitenkaan 12 jokaista, koska se on tarkoitettu pieneen kesämökkiin, mutta kuitenkin.. Toimiiko se sellaisilla expanderplugg:illa vai miksi sitä kutsutaan?
Niitä kutsutaan mollyplugeiksi tai metallexpandereiksi, Käytä sellaisia, ne pitävät, mutta osta oikeanlaiset devs-jos sinulla on yksinkertainen spånskiva eli 10-12mm, sinun tulee ostaa mollyplugg 13mm gipsskiva:lle.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kuinka ruuvaan tämän ylös?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
”Limma” toastol avsedd för skruvas i golv
Badrum -
Vilka skruvar passar det här vägguttaget?
El -
Hur kan jag skruva ner / flytta min mediaomvandlare
Internet - Fiber, Bredband, 4G och 5G -
Verktyg för att skruva loss utlopp till duschblandare
Vatten & Avlopp