Hei kaikki asiantuntevat!

Ajattelen ostaakseni talon, jossa välipohja (keittiön lattia/kellarissa sisustamaton katto) täytyy vaihtaa kosteuden vuoksi. Talo on 1920-luvulta ja runko on tiiltä. Pinta-ala, joka täytyy vaihtaa, on noin 10m2. Mitä se voisi maksaa? Mahdollisesti voimme itse tehdä paljon purkutöistä.

Uusi puusta tehty välipohja ei pitäisi olla kovin suuri kustannus, sanotaan 10-20 000 kr edellyttäen, että olemassa olevia alustoja voidaan käyttää ja täyspitkiä palkkeja voidaan asentaa sinne.

• Tykkään
Seet
  • Laddar…
Ok, se ei kuulostanut kovin pahalta. Kaikki olemassa oleva virke täytyy poistaa, 1m2 vahingoittunutta virkeä ja 1m terve virke vahingoittuneen virkken ympäriltä eli yhteensä noin 9m2. Mitä tarkoittaa upplag? :) en tiedä mitään talon rakentamisesta :) Jos nämä ovat näiden 9m2 sisällä, niitä ei voi käyttää. Miksi se on niin tarkkaa, johtuu siitä, että lattia on vahingoittunut sienestä.

GoForIt GoForIt sanoi:
Uusi puinen välipohja ei pitäisi olla kovin suuri kustannus, sanotaan 10-20 000 kr olettaen, että olemassa olevia tukia voidaan käyttää ja täyspitkiä palkkeja saadaan sinne sisään.
Onko tuo hinta vain materiaalista sitten, oletan?

S Seet sanoi:
Onko hinta vain materiaalille?
Ei, ajattelen sekä työtä että materiaalia itse lattiaa varten. Pohjimmiltaan kyse on X määrä pitkistä listoista ja eristyksestä. Sen lisäksi tulee katto alapuolelle, lattia yläpuolelle jne. Tuki on se, mihin listat kiinnitetään seinään ja mihin paino lepää.

• Tykkään
Seet
  • Laddar…
H
S Seet sanoi:
Hei kaikki asiantuntijat!
Olen harkitsemassa talon ostoa, jossa välikatto (keittiön lattia/valmistelemattoman kellarin katto) on vaihdettava kosteusongelmien vuoksi. Talo on 1920-luvulta ja runko on tiilestä. Alue, joka on vaihdettava, on noin 10 m2 kooltaan. Mitä se mahdollisesti maksaa? Mahdollisesti voimme tehdä suuren osan purkutyöstä itse.
Katso liitetty kuva, ei kuitenkaan koko totuus, koska se on uudisrakennuslista ja osa vaatimuksistasi sekä rakennat todella vähän neliömetriä.

Mutta ehkä auttaa hieman, jos olet tietämätön.

• Bygglista puupalkkien kanssa, sisältää materiaalikustannukset ja työvoimakustannukset, paino 41 kg/m², paloluokka REI 15.
  • Tykkään
Patrik1968 ja 2 muuta
  • Laddar…
H
H hul sanoi:
Katso liitetty kuva, ei kuitenkaan koko totuus, koska se on uudisrakennuslista ja osa vaatimuksistasi sekä rakennat erittäin vähän m2.

Mutta ehkä auttaa vähän, jos et ole tietoinen.
en halua olla se, mutta hinta per kvm ei täsmää.
ja hul jos sinulla on matrialleverentör joka on lähellä noita hintoja. niin saat mielellään vinkata meitä muitakin

H
henke_benke sanoi:
ei halua olla se tyyppi, mutta hinta per neliömetri ei pidä paikkaansa. ja hul, jos sinulla on materiaalitoimittaja, jonka hinnat ovat lähellä näitä, niin olisi kiva jos voisit vinkata meille muille
En tietenkään ole se, joka on laatinut uudisrakennuslistan, mutta tietysti sinä tiedät paremmin kuin Wikells, joka on yritys, joka tekee töitä erilaisten rakennusosien kustannusten selvittämiseksi.

Ei tietenkään hinnat ole täsmälleen oikein, sillä yhdelle yritykselle ne ovat hieman kalliita ja yksityishenkilölle erittäin halpoja.

H
H hul sanoi:
Nyt en olekaan minä, joka on kirjoittanut uudisrakennuslistan, mutta tietenkin tiedät paremmin kuin Wikells, joka on yritys, joka työskentelee eri rakenteiden kustannusten selvittämisen parissa.

Ei tietenkään hinnat ole tarkalleen oikein, yritykselle ne ovat hieman kalliita ja yksityishenkilölle erittäin halpoja.
juuri hinnat vaihtelevat. suosittelen sinulle heidän verkkopalveluitaan.
minulla on heidän laskentaohjelmansa

H
henke_benke sanoi:
precis priser skiljer sig. jag tipsar dig om deras webbtjänster.
har deras kalkylprogram
en ymmärrä jälleen mitään viesteistäsi
mitä haluat sanoa?

• Tykkään
bossespecial
  • Laddar…
H
H hul sanoi:
en ymmärrä tavan mukaan mitään viesteistäsi
mitä haluat sanoa?
sinulla on vanha kirja, josta otat kuvan, käytä heidän verkkopalveluaan sen sijaan.

H
henke_benke sanoi:
du har en gammal bok som du tar bild ur, använd deras webbtjänst istället.
jo boken är två år gammal man arbetar inte värst mycket snabbare eller långsammare på 2 år eller?
Tietysti materiaalien hinnat muuttuvat, mutta ne eivät ole edes lähellä todenmukaisia eri yrityksille kuitenkaan.

muutenhan sanoit toisessa ketjussa ostavasi kipsilevyn alle 20kr/st, voit käydä Wikellsissä nähdäksesi kuinka väärässä olet.

H
H hul sanoi:
joo kirja on kaksi vuotta vanha, ei työskennellä paljon nopeammin tai hitaammin 2 vuodessa, vai mitä?
Tietenkin materiaalin hinnat muuttuvat, mutta ne eivät ole edes lähelläkään samat eri yrityksille.

muita, sanoit tuossa toisessa ketjussa ostaneesi kipsilevyn alle 20kr/kpl, voit käydä Wikellsissä ja nähdä kuinka väärässä olet.
mitä se todistaa?

H
henke_benke sanoi:
mitä se todistaa?
Mutta sinun ei tarvitse käyttää minun hinnat kantava lattia ne ovat ihan okei minulle. TS kysyi hintoja ja laitoin kuvan, joka mahdollisesti voisi auttaa häntä. Hänen ei myöskään tarvitse käyttää tietoja, se on hänen päätettävissään.

H
henke_benke sanoi:
mitä se todistaa?
mutta voit mieluusti näyttää, että ostat kipsiä alle 20 kr/kpl
lyön vaikka vetoa, että maksat vähintään tuplasti

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.