5 822 lukukertaa ·
16 vastausta
6k lukukertaa
16 vastausta
Neuvoja koskien Tretex-seiniä, purkaa vai ei?
Hei hei!
Suunnittelen remonttia huoneeseen, jossa on Tretex-seinät. Talo on vuodelta 59, enkä tiedä mitä seinien takana on, koska en ole uskaltanut vielä purkaa mitään.
Olen lukenut, että monet suosivat Tretexin vaihtamista kipsiin, kun taas jotkut eivät tee niin. Huoneen akustiikka ja luonne näyttävät muuttuvan huomattavasti "kipsipäivityksen" myötä, mitä olen lukenut.
Onko jollain vinkkejä tai ajatuksia? Olen täysin aloittelija, haluan lisätä!
Liitetty vanha välittäjäkuva huoneesta sellaisena kuin se ennen näytti, paljon päivitettävää😅
Suunnittelen remonttia huoneeseen, jossa on Tretex-seinät. Talo on vuodelta 59, enkä tiedä mitä seinien takana on, koska en ole uskaltanut vielä purkaa mitään.
Olen lukenut, että monet suosivat Tretexin vaihtamista kipsiin, kun taas jotkut eivät tee niin. Huoneen akustiikka ja luonne näyttävät muuttuvan huomattavasti "kipsipäivityksen" myötä, mitä olen lukenut.
Onko jollain vinkkejä tai ajatuksia? Olen täysin aloittelija, haluan lisätä!
Liitetty vanha välittäjäkuva huoneesta sellaisena kuin se ennen näytti, paljon päivitettävää😅
Jos sinun ei tarvitse poistaa tretexiä, en tekisi sitä vain asian vuoksi.Schentleman sanoi:Hei vaan hei!
Olen suunnittelemassa remonttia huoneeseen, jossa on Tretex-seinät. Talo on vuodelta 59, enkä tiedä mitä seinien takana on, koska en ole vielä uskaltanut repiä mitään alas.
Olen lukenut, että monet suosivat korvata Tretexin kokonaan kipsillä, kun taas jotkut eivät tee niin. Huoneen akustiikka ja luonne näyttävät muuttuvan huomattavasti "kipsi-päivityksellä", mitä olen lukenut.
Onko jollakulla vinkkejä tai ajatuksia? Olen täydellinen aloittelija, haluan huomauttaa!
Liitteenä vanha välittäjän kuva huoneesta kuten se näytti aiemmin, hieman piristettävää😅
Laita kerros remonttikipsiä päälle, niin olet kotona, jos pinta ei ole tarpeeksi hyvä nyt.