Aihe on mahdollisesti väärä, joten yritän selittää "ongelman" jonka edessä olen.

Ajatukseni on rakentaa lavahylly/rakenne, jossa voin pinoa häkkejä, jotka sisältävät kiveä, paino noin 600 kg/m2.
Häkit, jotka säilytetään lavahyllyssä, ovat kooltaan l1200*b920*h720, ja minun tapauksessani korkeuteen mahtuu kaksi osaa.

Olen katsonut Svenskt Trä:ta ja yrittänyt ymmärtää matematiikkaa puupalkkien/liimapuupalkkien lujuuslaskennan takana, mutta rehellisesti sanottuna en ymmärrä tarpeeksi.

Onko täällä joku ystävällinen sielu, joka voisi auttaa minua keskustelemaan järkevän ratkaisun puutavaran mitoituksesta?

• Graafinen piirustus hyllyrakenteesta, joka tukee kahden korkeuden kiviä sisältäviä häkkejä, värit viittaavat rakennusosiin.
Se on varmasti melko kömpelö rakenne puusta - eikö olisi parempi etsiä joitakin käytettyjä varastohyllyjä joltain huutokaupalta? Mielestäni näkee aika paljon sellaista klaravik jne.

MathiasS MathiasS sanoi:
Siitä tulee varmaan aika kömpelö rakenne puusta - eikö olisi parempi etsiä joitakin käytettyjä varastohyllyjä jostain huutokaupasta? Mielestäni näkee aika paljon sellaista klaravik:ssa ym.
Se voi hyvin olla niin ja että halu itse rakentaa on sopimaton ottaen huomioon rakenteen laajuuden.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.