2 715 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Purkaa kevytbetoniseinä kissatuuletustilaa vasten
Hei! Meillä on -57 vuodelta Ytong-talo, jossa olemme yhtenä askeleena vähentämässä radonpitoisuuksia makuuhuoneissa (yhdessä mekaanisen ilmanvaihdon kanssa) ajatelleet purkaa seinän kissatuulen puolelle, joka koostuu myös kevytbetonista kuten muu runko. Uusi seinä rakennetaan puukehikoista täsmälleen samaan paikkaan.
Seinä on rakennettu 200 mm lohkoista ja lepää betonilaatalla. Olen melkein varma, että seinä ei kannata kattotuoleja, vaan tämän tekevät tukijalat, jotka näkyvät kissatuulessa. Mutta olen kiitollinen mahdollisista näkemyksistä tai jos joku on purkanut samanlaisen rakenteen, jotta minun ei tarvitse epäröidä, kun otamme esille poravasaran maanantaina.
Seinä on rakennettu 200 mm lohkoista ja lepää betonilaatalla. Olen melkein varma, että seinä ei kannata kattotuoleja, vaan tämän tekevät tukijalat, jotka näkyvät kissatuulessa. Mutta olen kiitollinen mahdollisista näkemyksistä tai jos joku on purkanut samanlaisen rakenteen, jotta minun ei tarvitse epäröidä, kun otamme esille poravasaran maanantaina.
Åsa Lund
Talon omistaja
· Skåne
· 6 959 viestiä
Åsa Lund
Talon omistaja
- Skåne
- 6 959 viestiä
Koska se liittyy raakaponttiin eikä ole yksityiskohtaisesti piirretty liittyä kattopalkkeihin, sanoisin että se on 20 cm paksuT Tobbe_G sanoi:
saadakseen lämmöneristystä. Lisäksi lambdarvo on ilmoitettu, mikä viittaa siihen, että tämä ominaisuus on tärkeä.
Kiitos vastauksesta. Olen tehnyt saman tulkinnanÅsa Lund sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur driva ett ärende mot kommunen?
Juridik -
Vilken stegmotor använder ni för 3D-skrivare?
3D-skrivare -
Spacklat gipstak möter putsad lättbetongvägg
Färg, Måla & Tapetsera -
Bryter alla privata solcellsanläggningar mot Skatteverkets regler?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Purkaa & Korvata kevytbetoniseinä autotallia vasten
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka