4 623 lukukertaa ·
10 vastausta
5k lukukertaa
10 vastausta
porraskaide
Hei!
Haluan vaihtaa tylsän porraskaiteeni/aidan portaisiin.
Haluan lasiaidan, jossa on ruostumattomasta teräksestä pyöreät tolpat portaiden ympärillä, ja sitten haluan sen muuttuvan tolpiksi, joissa on joko putkia tai vaijereita alas porraskaiteena, pyöreällä päällyskahvalla.
Olen kysynyt useimmilta kaidekauppiailta, jotka olen löytänyt Googlen kautta, mutta KAIKKI sanovat, etteivät voi tarjota ratkaisua tai että minun pitäisi palkata joku joka osaa. Mutta haluan tehdä kaiken itse...
Liitän kuvan siitä, miten haluan siirtymän lasista porraskaiteeseen. Minun portaat näyttävät täsmälleen samalta kuin kuvassa, joten etsin jotain samanlaista.
Siinä on 90 asteen tolppa, joka muuttuu lasikiinnikkeestä putkikiinnikkeeksi. Jos näitä ei voi ostaa, miten he ovat sitten tehneet sen? Ostetaanko pelkät tolpat ja porataan itse?
Voin itse sahata putket, joten tarvitsen vain putket ja sitten kaikki tolpat, kiinnikkeet jne., en usko että se on niin monimutkaista, etten voisi saada apua "ammattilaisilta" ??? Lasin tilaan myös itse, jos se ei ole siellä mistä ostan osat.
Haluan vaihtaa tylsän porraskaiteeni/aidan portaisiin.
Haluan lasiaidan, jossa on ruostumattomasta teräksestä pyöreät tolpat portaiden ympärillä, ja sitten haluan sen muuttuvan tolpiksi, joissa on joko putkia tai vaijereita alas porraskaiteena, pyöreällä päällyskahvalla.
Olen kysynyt useimmilta kaidekauppiailta, jotka olen löytänyt Googlen kautta, mutta KAIKKI sanovat, etteivät voi tarjota ratkaisua tai että minun pitäisi palkata joku joka osaa. Mutta haluan tehdä kaiken itse...
Liitän kuvan siitä, miten haluan siirtymän lasista porraskaiteeseen. Minun portaat näyttävät täsmälleen samalta kuin kuvassa, joten etsin jotain samanlaista.
Siinä on 90 asteen tolppa, joka muuttuu lasikiinnikkeestä putkikiinnikkeeksi. Jos näitä ei voi ostaa, miten he ovat sitten tehneet sen? Ostetaanko pelkät tolpat ja porataan itse?
Voin itse sahata putket, joten tarvitsen vain putket ja sitten kaikki tolpat, kiinnikkeet jne., en usko että se on niin monimutkaista, etten voisi saada apua "ammattilaisilta" ??? Lasin tilaan myös itse, jos se ei ole siellä mistä ostan osat.
en löydä 90-asteen tolppaa lasista portaaseen sieltä? vai porataanko ne itse?
Kiitos kaikista vastauksista, Miten putket on rakennettu? Porataanko ensimmäisestä kerroksesta reikä ja sitten kierrettyökalu vai ovatko ne liian ohuita kierreprofiilin tekemiseen, joten pitääkö porata koko putken läpi ja käyttää esimerkiksi mutteria tai vastaavaa?
Hei,addebaddeman sanoi:
Meidän puuseppä toi ne ja ne eivät ole Bauhausista. Tolpat ovat erikoistilattuja meidän portaille. Ne olivat valmiiksi porattuja, joten me vain asensimme kiinnikkeet. Meille kerrottiin myös, että on sopimatonta olla käyttämättä vaijereita vertikaalisesti, koska lapset voivat kiivetä niille. Ehkä jotain mietittäväksi?
Jos vierailet Bauhausin sivulla, etsi "Dolle"Skip6711 sanoi:
Hei,
Meidän puuseppä toi ne ja ne eivät ole Bauhausista. Tolpat on erikoistilattu meidän portaille. Ne oli esiporattu, joten asensimme vain kiinnikkeet. Meitä myös informoitiin siitä, miten sopimatonta on, jos vaijeri ei ole pystysuorassa, koska lapset voivat kiivetä niissä. Ehkä jotain mietittävää?
Samat jutut kuin minulla, mutta silloin se oli nimeltään jotain muuta.
Jos en muista väärin, tolppien sisäpuolella on kisko, joka pitää mutterit, ja siinä oli valmiita reikiä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kuinka kiinnitin pylvään kaiteeseen?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Poista porraskaide - peitelevy
Poraa kaidetankoon metallitangot varten
Portaiden kunnostus. Kaide ja muuta.
portaikko kaide sisätiloissa