Olen poistanut vanhan pesualtaan, mutta minulla on ongelma ruuvien poistamisessa, jotka ovat jäljellä kevytbetoniseinässä. Näyttää siltä, että ruuvit ovat kiinni toisissaan; kun vedän toista, myös toinen liikkuu. En haluaisi tehdä vielä suurempaa reikää poistaakseni ruuvit, mutta miten kannattaisi edetä tässä tilanteessa?

• Kaksipäinen ruuvi kiinni helposti murenevassa betoniseinässä, ympäröivä alue on osittain vaurioitunut.
Leikkaa ne ja tasoita päälle.

• Tykkään
Tee-Time ja 1 muu
  • Laddar…
J jonko sanoi:
Kapa dom och spackla över.
Kiitos vinkistä! Olen miettinyt leikkaamista ja tasoitusta, mutta koska uusi allaskaappi on tulossa melkein samaan paikkaan, ajattelin, että saattaa aiheuttaa ongelmia, jos vanhat ruuvit ovat vielä siellä, mihin uudet pitäisi laittaa.

Mitä on seinän toisella puolella?

T Tee-Time sanoi:
Kiitos vinkistä! Olen harkinnut katkaisemista ja tasoittamista, mutta koska uusi kommodi tulee melkein samaan paikkaan, ajattelin, että se voi aiheuttaa ongelmia, jos vanhat ruuvit ovat yhä siellä, mihin uudet pitäisi laittaa.
Jos uudet pitää ruuvata täsmälleen samaan paikkaan, ei siitä varmaan tule muuta kuin enemmän hakattavaa..

Oletko kokeillut irrottaa ruuvit?
Mutta kommodi ei kai ole kiinnitetty samaan paikkaan kuin vanhat pesualtaan konsolit.
Ota pihdit ja taivuta ruuveja ylös ja alas, niin ne katkeavat lopulta. Todennäköisimmin sieltä, missä ne ovat kiinni levyn, johon ne on kiinnitetty.
Täytä reikä Husfixillä tai hieman hienobetongilla, tasoita tasaisesti. Valmista.

A Andy78 sanoi:
Mitä on seinän toisella puolella?
Seinän toisella puolella on portaikko. Olen miettinyt, ovatko he ajaneet ruuveja sisään siltä puolelta, mutta en näe siitä mitään jälkeä.

Arvaisin, että siinä on läpikulkeva kierretanko ja levy toisella puolella, joka sitten on upotettu ja pinnoitettu... Hyvä menetelmä raskaampien esineiden kiinnittämiseen kevytbetoniin...

• Tykkään
Tee-Time
  • Laddar…
GoC GoC sanoi:
Oletko kokeillut irrottaa ruuvit? Mutta eikö allaskaappi kiinnity eri paikkaan kuin vanhat pesualtaan kannattimet. Ota pihdit ja taivuta ruuvit ylös ja alas, niin ne katkeavat lopulta. Todennäköisesti lähimpänä siihen kohtaan, missä ne ovat kiinni levyllä. Täytä reikä talokorjausaineella tai hienobetonilla, tasoita tasaiseksi. Valmis
Olen yrittänyt ruuvata, vetää ja repiä, mutta ne istuvat kuin vuori, epäilen siksi, että ne ovat jotenkin kiinni seinän sisällä. Mutta luulen, että ruuvit on katkaistava ja toivottava, että seuraava huonekalu ei kiinnity tarkalleen samaan paikkaan. :confused:

T Tee-Time sanoi:
Olen yrittänyt ruuvata, vetää ja repiä, mutta ne istuvat tiukasti paikallaan, joten epäilen, että ne ovat kiinni jollain tavalla seinän sisällä. Mutta luultavasti ruuvit joudutaan katkaisemaan ja toivomaan, että seuraavaa huonekalua ei tarvitse kiinnittää täsmälleen samaan paikkaan. :confused:
Mittaa missä ne sijaitsevat ja tee pieni luonnos, jotta tiedät tarkalleen, kun on aika laittaa jotain.

A Andy78 sanoi:
Mittaa, missä ne ovat, ja tee pieni luonnos, niin tiedät tarkalleen, milloin on aika laittaa jotain.
Hyvä idea! (y)

T Tee-Time sanoi:
Olen yrittänyt ruuvata, vetää ja repäistä, mutta ne ovat kuin kiinni vuoressa, epäilen siksi, että ne ovat jollain tavalla kiinnitettynä seinän sisällä. Mutta luulen, että ruuvit täytyy katkaista ja toivoa, että seuraavaa kalustetta ei tarvitse kiinnittää täsmälleen samaan paikkaan. :confused:
Todennäköisyys on erittäin pieni.
Uuden kommoden voi melkein kiinnittää mihin tahansa. Yleensä yläosassa kommodessa on pari ruuvia, sitten pesuallas lepää itse kaluston päällä.

(y)(y)
GoC GoC sanoi:
Todennäköisyys on erittäin alhainen
Uuden kommodin voi lähes kiinnittää minne tahansa. Komen piikkinä ovat yleensä pari ruuvia kommodin yläosassa, sitten pesuallas makaa itse huonekalun päällä.
Kyllä, olet oikeassa siinä. Jäin ajatukseen, että uusi asetettaisiin samalla tavalla kuin vanha, mutta eihän se todennäköisesti niin olekaan, ei. Kiitos! (y)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.