1 694 lukukertaa ·
12 vastausta
2k lukukertaa
12 vastausta
Poista vanhat ruuvit kevytbetoniseinästä?
Olen poistanut vanhan pesualtaan, mutta minulla on ongelma ruuvien poistamisessa, jotka ovat jäljellä kevytbetoniseinässä. Näyttää siltä, että ruuvit ovat kiinni toisissaan; kun vedän toista, myös toinen liikkuu. En haluaisi tehdä vielä suurempaa reikää poistaakseni ruuvit, mutta miten kannattaisi edetä tässä tilanteessa?
Jos uudet pitää ruuvata täsmälleen samaan paikkaan, ei siitä varmaan tule muuta kuin enemmän hakattavaa..T Tee-Time sanoi:
Oletko kokeillut irrottaa ruuvit?
Mutta kommodi ei kai ole kiinnitetty samaan paikkaan kuin vanhat pesualtaan konsolit.
Ota pihdit ja taivuta ruuveja ylös ja alas, niin ne katkeavat lopulta. Todennäköisimmin sieltä, missä ne ovat kiinni levyn, johon ne on kiinnitetty.
Täytä reikä Husfixillä tai hieman hienobetongilla, tasoita tasaisesti. Valmista.
Mutta kommodi ei kai ole kiinnitetty samaan paikkaan kuin vanhat pesualtaan konsolit.
Ota pihdit ja taivuta ruuveja ylös ja alas, niin ne katkeavat lopulta. Todennäköisimmin sieltä, missä ne ovat kiinni levyn, johon ne on kiinnitetty.
Täytä reikä Husfixillä tai hieman hienobetongilla, tasoita tasaisesti. Valmista.
Olen yrittänyt ruuvata, vetää ja repiä, mutta ne istuvat kuin vuori, epäilen siksi, että ne ovat jotenkin kiinni seinän sisällä. Mutta luulen, että ruuvit on katkaistava ja toivottava, että seuraava huonekalu ei kiinnity tarkalleen samaan paikkaan.GoC sanoi:
Oletko kokeillut irrottaa ruuvit? Mutta eikö allaskaappi kiinnity eri paikkaan kuin vanhat pesualtaan kannattimet. Ota pihdit ja taivuta ruuvit ylös ja alas, niin ne katkeavat lopulta. Todennäköisesti lähimpänä siihen kohtaan, missä ne ovat kiinni levyllä. Täytä reikä talokorjausaineella tai hienobetonilla, tasoita tasaiseksi. Valmis
Mittaa missä ne sijaitsevat ja tee pieni luonnos, jotta tiedät tarkalleen, kun on aika laittaa jotain.T Tee-Time sanoi:
Todennäköisyys on erittäin pieni.T Tee-Time sanoi:
Uuden kommoden voi melkein kiinnittää mihin tahansa. Yleensä yläosassa kommodessa on pari ruuvia, sitten pesuallas lepää itse kaluston päällä.
Kyllä, olet oikeassa siinä. Jäin ajatukseen, että uusi asetettaisiin samalla tavalla kuin vanha, mutta eihän se todennäköisesti niin olekaan, ei. Kiitos!GoC sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Flytta VA-stammar under villa, behöver gamla stammar tas bort?
Grund & Markarbeten -
Ta bort färg från gamla gipsstuckaturer?
Färg, Måla & Tapetsera -
Behöver jag ta bort den gamla begränsningskabeln för robotgräsklippare
Robotgräsklippare -
Ta bort gamla tretexskivor när man renoverar
Byggnadsvård -
Ånga(?) bort gamla tapeter!
Färg, Måla & Tapetsera